BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

PPK ervaringen 320D

Forum voor alle F30 serie vanaf vanaf 2012 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
phino
Neutraal
Posts: 4
Joined: 05 Feb 2014 22:06
Type Auto: f30

PPK ervaringen 320D

Post by phino »

heeft er al iemand ervaring met een power preformance kit van BMW?

waar laten plaatsen?
prijs?
groot verschil?
garantie behouden?

ik zou het willen doen op de 320d 184PK

remco1980
Neutraal
Posts: 2
Joined: 09 May 2014 11:22
Type Auto: bmw 320d touring high performance M-pakket high executive.

Re: PPK ervaringen 320D

Post by remco1980 »

beste phino,

ik heb sinds 2013 mijn bmw 320d efficient dynamics touring.
prachtige auto met 184pk.....echter ik als auto gek zag in de folder van bmw het performancepack voorbij komen...en ja ik kon het niet laten....3 weken later had ik het eropzitten..via de officiele BMW dealer (keram) was dit binnen 2 uurtjes snel gebeurd...nou heb ik er technisch geen verstand van maar heb er is een softwareherschrijving en een andere koeling van de motor...ik mag ook ni kleiner dan 18inch meer erop vanwege de remschijven die meer moeten koelen..(schijnbaar).
Je merkt de vermorgenstoename goed..vooral in lage toerentallen...ben je net iets sneller weg (ik heb 8traps sportautomaat btw). Het kostte me ongeveer 1100 geloof ik..moet de bon nog eens zoeken...je hebt het in principe niet nodig..maar het is wel een gadget vind ik...ook de 2 m performance stickers aan de zijkant...ik ken niemand in mijn omgeving die dit al gedaan heeft. De kosten wegen niet echt op tegen de uiteindelijke vermogenstoename..maar het is gewoon leuk!! als je het zo ziet dan moet je het zeker doen..ook gezien de blijvende fabrieksgarantie. ik hoor van je zou je nog wat willen weten.

succes Remco

modok
Neutraal
Posts: 2
Joined: 08 Nov 2009 20:45
Type Auto: bmw e91 320D 215pk

Re: PPK ervaringen 320D

Post by modok »

Ik heb t ook laten doen.
Gelijk na aankoop auto.
Auto loopt lekkerder heel veel koppel alleen wat meer verbruik.
Garantie blijft allemaal zelfde.
Vraag hier en daar rond bij Bmw garages want er zitten prijs verschillen in.
Top gaat iets omhoog.
(Tegen de 250 kmh op de teller)
Succes ermee

MoneyFor
Neutraal
Posts: 24
Joined: 26 Aug 2012 13:38
Type Auto: E85-2.5 | E81-118d | F31-330d
Location: Lochristi

Re: PPK ervaringen 320D

Post by MoneyFor »

Ik kan u Matthes in Meiningen aanraden :ja: , deze heeft de PPK op mijn F31-330d geplaatst.
Post Reply

Return to “2012+ (F30, F31, F34, F35)”