BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Koplampen

Forum voor alle F30 serie vanaf vanaf 2012 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
F30user
Neutraal
Posts: 3
Joined: 15 Aug 2021 10:48
Type Auto: F30-320i

Koplampen

Post by F30user »

Beste BMW gebruikers/lezers,

Sinds een maand ben ik de trotse eigenaar van een f30-320i uit juni 2012. Auto rijdt onwijs lekker! Wat een raceauto!

Ik had de keuze tussen mijn huidige auto (16inch, kleiner scherm, halogeen lampen máár is perfecte staat!) Of een 320i met grotere velgen, groter scherm, mooie stoere angel eyes led verlichting máár met duidelijke herstelde plekken, overgespoten, geluid en trillende banden etc etc).

Ik koos voor de minder luxere uitvoering maar wel één die uitstekend onderhouden en superschoon is. Het enige wat ik écht mis, zijn die ledkoplampen.

Ik belde de bmw dealer (Ekris-Arnhem) om te vragen of zij koplampen/units vervangen. De man aan de telefoon zei:”we kunnen het wel, maar dan moet het volgens de richtlijnen van bmw en dan zit je zo op €4000,-“.

Zoals jullie begrijpen is dat heel veel geld.
Is er iemand die zijn/haar koplampen vervangen heeft bij een tuning-bedrijf en daar superblij mee is. Of is het niet waard om met de bedradingen, en computer te spelen/vervangen van de originele auto?

Blijft toch een gemis hoor, als je langs andere bmw’s rijdt en dan ziet dat zij wel van die mooie koplampen hebben (😅)

WimVV73
Neutraal
Posts: 3
Joined: 28 Jan 2022 09:31
Type Auto: E90

Re: Koplampen

Post by WimVV73 »

Goedemorgen,

Ik ga morgenochtend mijn auto wegbrengen om nieuwe licht units en gelijk xenon te laten installeren.
Foto's volgen nog.
Heb de units via carstyle besteld.
Ik heb de led en zwart uitvoering, ze hebben ook chrome en ccfl of zoiets dat zou helderder zijn.

[ external image ]

Topic Author
F30user
Neutraal
Posts: 3
Joined: 15 Aug 2021 10:48
Type Auto: F30-320i

Re: Koplampen

Post by F30user »

Is het nog gelukt? Heb je een foto? Moest je de auto laten coderen? Groet!
Post Reply

Return to “2012+ (F30, F31, F34, F35)”