BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

(e87/3drs) BMW Origineel Xenon Koplampen.

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
stefw1989
Neutraal
Type Auto: BMW 1 serie 3drs/2010

(e87/3drs) BMW Origineel Xenon Koplampen.

Post by stefw1989 »

Beste Forum Vrienden,

Ik beschrik nu sinds een aantal maanden over aftermarket Xenon , aangezien de kosten voor origineel bij dealer erg hoog zijn.
Nu heb ik mezelf wel eens af zitten vragen of het niet mogelijk is om originele koplampen te bestellen via winpart.nl (zie onderstaande foto)

[ external image ]

En deze om te bouwen naar een H7 Fitting. Waarom ik dit wil doen. Is dat ik voor mijn APK Keuring hier dan een Hallogeen Lampje in kan monteren. Nu was mijn vraag. Weet iemand hier wat meer over, of dit mogelijk is, en hoe je dit zou moeten doen.

Aangezien laten we allemaal eerlijk zijn de Koplampen van DEPO is niet te vergelijken met origineel.
De Corona Ringen van de Originele lijken en zijn volgens mij veel feller en groter. Natuurlijk ook een verschil in kosten.

Graag jullie mening!
Bedankt!
Gr. Stef
Locked

Return to “Archief”