BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Meeting Club BMWForum.nl

Een vraag over dit forum? Een idee om deze site te verbeteren? Post ze hier!! Alvast bedankt.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
KingNewEra
Neutraal
Posts: 7
Joined: 17 Jun 2013 08:10
Type Auto: BMW 3 serie 316i 1998

Meeting Club BMWForum.nl

Post by KingNewEra »



Ik heb vroeger bij een forum gezeten in het bestuur en daar waren we altijd bezig om dat forum te promoten.
Ik heb daar veel geld in gestoken omdat ik het leuk vond om het te organiseren ik was beheerder van het forum: www.zeldaclub.nl en heb daar een leuke tijd mee gemaakt.
Nou vroeg ik me af of dat hier ook geen leuk of goed idee is om dat te doen in een BMW meeting.
Want zo leer je elkaar kennen in real live enzo en maak je er een leuke georganiseerde meeting van.
Wat promoten in de buitenwereld met legendarische stickers want ikzelf zat een beetje in de straat race wereld en stickers zijn razend populair daarin.
Laat me maar weten of et een goed idee is.

eric-328
2e Versnelling
Posts: 289
Joined: 26 Jun 2005 11:29
Type Auto: BMW X5 4.4i, BMW E36 323ti Racer, BMW e36 325i Cabriolet, Megane GT
Location: Nuth

Re: Meeting Club BMWForum.nl

Post by eric-328 »

Een meeting is natuurlijk altijd leuk, mits goed georganiseerd. Als mensen zich geroepen voelen mogen zij dit kenbaar maken ;-)
Nb. bmwforum.nl neemt uitdrukkelijk afstand van straatracen.
Fun is not a straight line

Topic Author
KingNewEra
Neutraal
Posts: 7
Joined: 17 Jun 2013 08:10
Type Auto: BMW 3 serie 316i 1998

Re: Meeting Club BMWForum.nl

Post by KingNewEra »

Ikzelf zit in de straatrace wereld echter zijn er ook gewoon meetings waar het draait om de auto en natuurlijk een legaal terrein waar het wegdek glad word gespoten en je een beetje kan driften wat mijn punt eigenlijk was is dat dit forum elkaar een beetje leert kennen in real live en inspiratie op kan doen van andere bmw's als jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel

Speedy540
2e Versnelling
Posts: 342
Joined: 27 Apr 2014 23:02
Type Auto: e34 540ia / e34 520iat / e36 316i
Location: Maassluis
Age: 52

Re: Meeting Club BMWForum.nl

Post by Speedy540 »

Meetings zijn een goed instrument om elkaar te leren kennen. Ik weet niet waar iedereen hier vandaan komt. Kom zelf ook uit een bestuur van een forum en op een ander specifiek model forum ben ik moderator. Had je al een meet in gedachten dan? mogelijk eerst een intresse peiling doen om te kijken hoe groot de opkomst zal zijn?
Rij een 316i van 04-1994. Wil je wat laten maken of heb je onderdelen nodig? pm me maar dan kijk ik wat ik kan betekenen voor je. De 540i staat geschorst. Uitlezen van uw bmw is mogelijk. zowel met Dis als Inpa
Post Reply

Return to “Feedback & Informatie”