BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

M535i

Een vraag over dit forum? Een idee om deze site te verbeteren? Post ze hier!! Alvast bedankt.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
bertjeconti
Neutraal
Posts: 4
Joined: 22 Sep 2013 18:17
Type Auto: bmw 520 (E12)

M535i

Post by bertjeconti »

In het modellen overzicht mis ik de M535i 1980-1981 op de E12 reeks.

Jammer, want dit toch wel een heel mooie M

325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 42

Re: M535i

Post by 325i »

Een M535i was ook niet een officele M5 als ik me niet vergis.
Ik heb hier een keer een heel verhaal over gelezen en ik meen me te herrinneren dat het in princiepe een semi M5 betreft maar officieel is het nog geen M5 maar gewoon een E12 met dikke motor.
En de M90b35 was natuurlijk ook niet zo heel speciaal in die tijd aangezien een 6 serie redelijk normaal was met die motor.

Maargoed je hebt opzich wel een punt maar dan zo er natuurlijk ook de E24 M635i bij moeten worden gezet want die ging in sommige landen wel echt als M6 door het leven en had ook de zelfde motor als de E28 M5
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
User avatar

Mickroz
Website Beheerder
Website Beheerder
Posts: 1460
Joined: 08 May 2005 19:11
Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
Location: USER_TABLE
Age: 46

Re: M535i

Post by Mickroz »

Ik heb ze erbij gezet, overigens hadden deze in het forum Overige modellen gekunt, want ik denk dat er niet heel veel mensen meer rondrijden met deze klassiekers.
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
Post Reply

Return to “Feedback & Informatie”