BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Groupbuy op R2: Polijstmachine: DAP500 +accesoires (pkkt)

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topic Author
wakes_bmw
1e Versnelling

Groupbuy op R2: Polijstmachine: DAP500 +accesoires (pkkt)

Post by wakes_bmw »

Het is voorjaar, de wagens worden weer klaargemaakt voor het seizoen 2009... Iedereen is zwaar aan het poetsen geslagen.
We hebben daarom op r2motorsport nu een nieuwe groepbuy met een wel hele mooie aanbieding!!!

Samen met http://www.carclean.nl hebben we een groupbuy samengesteld, die bestaat uit:

1. een polijstmachine
Staat nu op internet voor 134,99.
Via deze groupbuy zal de machine bij 20 bestellingen 108,- euro kosten.
dat is een korting van 20%.

2. pads / wax / polijstmiddel (zelf samen te stellen!)
Op deze producten geldt dezelfde korting als op de polijstmachine

Ook zal carclean de verzendkosten (binnen nederland) op zich nemen.
Voor verzending richting Belgie geldt voor dit moment 8,- (volgens de site), maar als er aanmeldingen zijn, zal ik nog even met carclean overleggen, of hier ook niet wat aan te doen is!
(De kortingen zijn afhankelijk van het aantal inschrijvingen, maar liggen tussen de 10 en 20%.)

[ external image ]

>> Kijk op r2motorsport voor meer info over deze groupbuy!

----------------------------------------

UPDATE:

Er zijn op dit moment 17 aanmeldingen, dat is geod voor 17,5% korting.
We hebben er nog 3 nodig om tot de 20% te komen!!!
Last edited by wakes_bmw on 06 Apr 2009 07:59, edited 1 time in total.
[ external image ]

bmw e39 528 / m5
golf 1 gti '79 - in opbouw - no fucking airride!

BeekMW
1e Versnelling

Re: Groupbuy op R2: Polijstmachine: DAP500 +accesoires (pkkt)

Post by BeekMW »

Heb hier opzich zeker interesse in....

Wat ik me alleen afvraag is dat in de poetswereld er onderscheid gemaakt wordt tussen waxen, poetsen en polijsten.... Zijn die polijstpads voor de normale autopoetsmiddelen dus voor het poetsen van de auto???

Gelijk een tip: Vooral E36's moet je niet te veel POLIJSTEN. Zit namelijk een dunne laklaag op :ja:

Greetzz,
jeroen.

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Post by 325i »

Dit is ook geen polijstmachine maar een machine voor wax en polish te poetsen
Polijsten met bijv G3 polijstpasta zie ik met een 500w aparaatje nog niet gebeuren
Mijn is 1200w en die heeft nog soms moeite :roll:
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

ronald 2002
2e Versnelling

Post by ronald 2002 »

ik heb er nu een van makita nadat ik eerst goedkoop ding had geprobeerd.ik heb er 2 auto's mee gepoetst en toen was hij doorgebrand.

tip geef iets meer geld uit,ik heb er nu al een auto of 20 mee gedaan zonder problemen.
koste iets van 230ex geloof ik.
2002 '75 +m3 '93+530D'02

325i
4e Versnelling

Post by 325i »

Ik heb een Monza en dat ding heb ik nu 2jaar en wordt vaak mee gepoetst kosten plaatje ik d8 nog geen 80euro ;)

BeekMW
1e Versnelling

Post by BeekMW »

325i wrote:Dit is ook geen polijstmachine maar een machine voor wax en polish te poetsen
Polijsten met bijv G3 polijstpasta zie ik met een 500w aparaatje nog niet gebeuren
Vind het dan toch vreemd dat hij het heeft over inclusief pads, wax en polijstmiddel (polijsten is volgens mij nog iets anders dan polishen, maar kan het mis hebben)..... Ik wil mijn auto niet polijsten alleen maar wassen, poetsen en dan waxen ;)

Goed, ik hoor het nog wel....

325i
4e Versnelling

Post by 325i »

Volgens mij staat erbij polish dan krijg je zoiets als system polish strong das gewoon extra heftige cleaner
G3 is meer om echt goed te polijsten en evt spuiteffect minder te krijgen ;)

Topic Author
wakes_bmw
1e Versnelling

Post by wakes_bmw »

BeekMW wrote:
325i wrote:Dit is ook geen polijstmachine maar een machine voor wax en polish te poetsen
Vind het dan toch vreemd dat hij het heeft over inclusief pads, wax en polijstmiddel (polijsten is volgens mij nog iets anders dan polishen, maar kan het mis hebben)..... Ik wil mijn auto niet polijsten alleen maar wassen, poetsen en dan waxen ;)

Goed, ik hoor het nog wel....
Wat wil je weten dan, want zie niet echt een vraag staan ;)

Het is wel om te polijsten, maar niet zoals met een apparaat van 1200w inderdaad. Risico dat iemand met weinig ervaring dat op zijn lak zet zijn ook aanzienlijk groter lijkt me ;) Als je dus wilt wassen, zul je een spons moeten pakken,... Voor waxen en licht polijsten is deze machine geschikt als ik de info op carclean zie ;)
[ external image ]

bmw e39 528 / m5

BeekMW
1e Versnelling

Post by BeekMW »

Aangezien de groupbuy specifiek met een polijstmiddel is, en waarschijnlijk ook met grovere pads, ga ik naar wat anders opzoek ;) Bedankt voor de reply in ieder geval :ja:

Topic Author
wakes_bmw
1e Versnelling

Post by wakes_bmw »

BeekMW wrote:Aangezien de groupbuy specifiek met een polijstmiddel is, en waarschijnlijk ook met grovere pads, ga ik naar wat anders opzoek ;) Bedankt voor de reply in ieder geval :ja:
De groupbuy is juist zo opgesteld, dat je de polijstmachine in ieder geval koopt.
Daarnaast kun je als je dat wilt, nog zelf producten kiezen die jij wilt... Dus als je geen grove wilt, dan kies je fijne... En wil je geen polijstmiddel, dan bestel je dat gewoon niet...

Er zitten dus niet bepaalde producten al standaard bij.
[ external image ]

bmw e39 528 / m5

sebasel
2e Versnelling
Type Auto: e36M3 & e46 320d touring

Post by sebasel »

heren kijk
eens op http://forum.carclean.nl/

daar staat wat je er allemaal mee kan heel veel mensen gebruiken hem om de wax mee aan te brengen daar zijn ook diverse pads voor ( die kan je dus nu met 20% korting bestellen )

BeekMW
1e Versnelling

Post by BeekMW »

Okay, ik wil die poetsmachine wel....

Nou ben ik heel benieuwd, en hoop dat iemand me daarmee kan helpen.... De Bimmer heeft last van wasstraat swirls en een iets doffe lak. Welk poets- of polijstmiddel moet ik gebruiken om dit weg te krijgen en de lak er weer glanzend uit te laten zien?? Oh ja, welke pads zou ik voor deze klus het beste kunnen gebruiken?? Ik kom er namelijk toch lastig uit via de link van Sebasel, helemaal met zoveel producten :?

Als die vragen beantwoord zijn kan je mij ook toevoegen voor deze groupbuy :ja: :ja:

Greetzz,
Jeroen.

sebasel
2e Versnelling
Type Auto: e36M3 & e46 320d touring

Post by sebasel »

kijk hier eens http://forum.carclean.nl/Default.aspx?g ... sts&t=1834

uit gebreid advies ?( ga zelf ook nog even goed lezen 8-)

Topic Author
wakes_bmw
1e Versnelling

Post by wakes_bmw »

BeekMW wrote:Okay, ik wil die poetsmachine wel....

Nou ben ik heel benieuwd, en hoop dat iemand me daarmee kan helpen.... De Bimmer heeft last van wasstraat swirls en een iets doffe lak. Welk poets- of polijstmiddel moet ik gebruiken om dit weg te krijgen en de lak er weer glanzend uit te laten zien?? Oh ja, welke pads zou ik voor deze klus het beste kunnen gebruiken?? Ik kom er namelijk toch lastig uit via de link van Sebasel, helemaal met zoveel producten :?

Als die vragen beantwoord zijn kan je mij ook toevoegen voor deze groupbuy :ja: :ja:

Greetzz,
Jeroen.
En anders die vraag even neerleggen bij Bert van Carclean... Die geeft je zo antwoord op dat soort vragen :ja:

Ik zet je er even bij... Doe dat wel in de lijst op r2motorsport, anders staan er her en der kleine lijstjes en ben ik het overzicht kwijt...
[ external image ]

bmw e39 528 / m5

BeekMW
1e Versnelling

Post by BeekMW »

Geen probleem, ik heb zojuist Bert aan de lijn gehad en moet zeggen: top service!!

De middelen die ik bij de poetsmachine nodig heb zijn: Poorboys SSR 2.5-16, Black hole show glaze, natty's paste bleu 225gr :ja: :ja: Ik begreep via het motorsportforum dat je daar een code voor zou krijgen, komt goed uit aangezien ik nog niet helemaal weet welke pads ik moet hebben...
Locked

Return to “Archief”