BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Koplampunits BMW E63

Zoek je een onderdeel? vind het hier!

Moderator: Moderator Team

Forum rules
BMWForum.nl is geen marktplaats.nl, tegen het verkopen van auto's en eventueel onderdelen hebben wij geen bezwaar, mits je je even netjes voorstelt en geen spullen aanbiedt met commerciële doeleinden zonder overleg met de beheerder(s).
Om je spullen aan te bieden moet je minimaal 10 berichten hebben geplaatst, dit om te voorkomen dat mensen zich alleen maar registeren om hun spullen te verkopen.
Post Reply

Topic Author
rrothengatter
Neutraal
Posts: 2
Joined: 20 Nov 2018 10:46
Type Auto: BMW M6 E63 Manual

Koplampunits BMW E63

Post by rrothengatter »

Hallo allemaal,

Ik ben net nieuw en heb mij in het voorstel gedeelte zojuist voorgesteld maar bij deze nog een korte toelichting. Ik ben Ron en heb zojuist een BMW M6 E63 Coupe gekocht uit 2007 met een handgeschakelde transmissie.

Nu ben ik opzoek naar een setje OEM koplampen voor deze auto. Het liefst van de facelift aangezien ik deze mooier vind. De koplampen die er nu op zitten hebben de wel befaamde amber kleurige hoeken. Ik vind dat dit afbreuk aan de auto doet en wil deze graag vervangen. Is er hier toevallig iemand die een set heeft liggen in goede staat? Indien er iemand is die alleen rechts of links heeft hoor ik dat natuurlijk ook graag aangezien ik dan misschien via 2 personen aan een set kan komen.

Nieuw kosten deze koplampen serieus veel geld (denk aan 1500euro per unit). Daarnaast is er tweedehands weinig te krijgen of er zijn ophangpunten afgebroken. Hoop dat jullie mij hier misschien mee kunnen helpen.

Groeten,
Ron
Post Reply

Return to “Onderdelen Gevraagd”