BMW Kalfsbeek Wateringen.
Posted: 29 Dec 2008 18:37
Kalfsbeek Wateringen
De Lierseweg 3
2291 PD WATERINGEN
Tel. 0174 - 291 891
Fax 0174 - 291 890
Daar dit zo'n beetje de enige BMW dealer is die echt in mijn buurt is (5 min rijden),buiten BMW Den Haag in het forepark, kom ik hier geregeld.
Dit is gekomen door de aankoop van mijn auto bij een X garagehouder, en door de deaelerstempels van Kalfsbeek in de boekjes ben ik hier gewoon gaan vragen of dit een goed auto was om aan te kopen. Zelfs als niet klant zijnde toen der tijd werd ik perfect geholpen/geinformeerd.
Afspraken voor reparatie of onderhoud kunnen vrij vlot gemaakt worden, meestal binnen een week.
Losse onderdelen zonder montage, dus alleen bestellen en afhalen gaat ook vlot en zonder gezeur en vragen stellen, zelfs per telefoon weet men gelijk wat je nodig hebt, zonder hele uitleg over het onderdeel, de auto, of wat dan ook. Is het niet op voorraad, dan duurt het hooguit 2-3 dagen, en word ik gebeld als het binnen is.
Mocht je er onverhoopt toch zijn voor een reparatie of beurt, zijn ze altijd vriendelijk en correct, koffie word aangeboden,zelfs meerdere keren door een vriendelijke gastvrouw, en de uitgevoerde werkzaamheden worden met je besproken door de monteur, of hoofd werkplaats. Geen arrogante houding als je niet met een BMW van 80.000 euro binnen komt rijden, gewoon normaal! Na afhandeling krijg je altijd de vraag of je wenst dat de auto nog door de wasstraat moet worden gehaald of niet.
Kennis van zaken is goed aanwezig, ik krijg niet de indruk dat ze je spullen aan willen smeren die niet nodig zijn.
Klein voorbeeld: airbag lampje brandde, ze hadden me zo een sensormatje aan kunnen smeren wat in de stoel hoort om te signaleren of er wel of niet iemand op zit bij een aanrijding, en zodoende de airbag te activeren, maar het bleek gewoon een los draadje in de gordelhouder. kosten: 15 euro, een matje minimaal 80 euro, een leek zou het verschil niet merken, buiten de vette rekening om dan.
Als kanttekening wil ik wel opmerken dat het werkplaats tarief wat aan de hoge kant is, maar dit is overal het geval helaas.
Kort en bondig, zonder twijfel gewoon tevreden!, een nette 4 sterren.
De Lierseweg 3
2291 PD WATERINGEN
Tel. 0174 - 291 891
Fax 0174 - 291 890
Daar dit zo'n beetje de enige BMW dealer is die echt in mijn buurt is (5 min rijden),buiten BMW Den Haag in het forepark, kom ik hier geregeld.
Dit is gekomen door de aankoop van mijn auto bij een X garagehouder, en door de deaelerstempels van Kalfsbeek in de boekjes ben ik hier gewoon gaan vragen of dit een goed auto was om aan te kopen. Zelfs als niet klant zijnde toen der tijd werd ik perfect geholpen/geinformeerd.
Afspraken voor reparatie of onderhoud kunnen vrij vlot gemaakt worden, meestal binnen een week.
Losse onderdelen zonder montage, dus alleen bestellen en afhalen gaat ook vlot en zonder gezeur en vragen stellen, zelfs per telefoon weet men gelijk wat je nodig hebt, zonder hele uitleg over het onderdeel, de auto, of wat dan ook. Is het niet op voorraad, dan duurt het hooguit 2-3 dagen, en word ik gebeld als het binnen is.
Mocht je er onverhoopt toch zijn voor een reparatie of beurt, zijn ze altijd vriendelijk en correct, koffie word aangeboden,zelfs meerdere keren door een vriendelijke gastvrouw, en de uitgevoerde werkzaamheden worden met je besproken door de monteur, of hoofd werkplaats. Geen arrogante houding als je niet met een BMW van 80.000 euro binnen komt rijden, gewoon normaal! Na afhandeling krijg je altijd de vraag of je wenst dat de auto nog door de wasstraat moet worden gehaald of niet.
Kennis van zaken is goed aanwezig, ik krijg niet de indruk dat ze je spullen aan willen smeren die niet nodig zijn.
Klein voorbeeld: airbag lampje brandde, ze hadden me zo een sensormatje aan kunnen smeren wat in de stoel hoort om te signaleren of er wel of niet iemand op zit bij een aanrijding, en zodoende de airbag te activeren, maar het bleek gewoon een los draadje in de gordelhouder. kosten: 15 euro, een matje minimaal 80 euro, een leek zou het verschil niet merken, buiten de vette rekening om dan.
Als kanttekening wil ik wel opmerken dat het werkplaats tarief wat aan de hoge kant is, maar dit is overal het geval helaas.
Kort en bondig, zonder twijfel gewoon tevreden!, een nette 4 sterren.