BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

23 augustus 2015 - BMW Utrechtse Heuvelrug Tour - Baarn

Waar is wat te doen?

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
stephanh88
Neutraal
Posts: 1
Joined: 06 Apr 2015 19:20

23 augustus 2015 - BMW Utrechtse Heuvelrug Tour - Baarn

Post by stephanh88 »

Als enorm liefhebber van klassieke BMW's wil ik jullie niet onthouden dat dit jaar onze eerste editie van de BMW Utrechtse Heuvelrug Tour wordt georganiseerd. Zelf ben ik helaas niet meer in het bezit van een BMW oldtimer, maar dat maakt de liefde ervoor niet minder om. Samen met mijn mede-organisator hopen wij er een mooie dag van te maken.

Op zondag 23 augustus 2015 gaat voor het eerst de BMW Utrechtse Heuvelrug Tour van start. Een eendaags evenement voor alle BMW's van bouwjaar 1990 en ouder (E30, E28, E24, E23, E21, en ouder).

Het evenement is bedoeld om met elkaar al het moois te bewonderen wat BMW tot en met 1990 ter wereld heeft gezet.
Natuurlijk moet iedereen dit weten. Daarom bestaat dit evenement uit een mooie tocht over de Utrechtse Heuvelrug en door de Veluwe. De start en finish zal plaatsvinden in Baarn.
Deze tocht zal deels bestaan uit een uitgeschreven route, maar het andere deel zal aankomen op het navigerend vermogen.

Kortom, een dagvullend programma voor iedereen die BMW klassiekers een warm hart toedraagt.
De enige voorwaarden zijn:
- Neem een BMW klassieker mee van 1990 of ouder.
- Zorg ervoor dat je met 2 personen per auto bent, dit i.v.m. navigeren.

Een ticket voor 2 personen kost 20 euro, wat krijg je daar voor:
- Een "BMW Utrechtse Heuvelrug Tour" rally schild
- Drinkbonnen, vooraf en tijdens het Event
- Een roadbook met alle benodigde informatie voor de route.

Wil je op de hoogte blijven of meteen inschrijven, dit kan hier:
https://www.facebook.com/bmwuhrt

Tot 23 augustus !! :ja:

Philly
Neutraal
Posts: 10
Joined: 13 May 2015 15:55
Type Auto: bmw

Re: 23 augustus 2015 - BMW Utrechtse Heuvelrug Tour - Baarn

Post by Philly »

Lijkt me leuk!
Post Reply

Return to “Meetings & Evenementen”