BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

2010 model: 'fohn' geluid, zodra electronisch contact

Forum voor alle BMW 1-serie modellen van 2004 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
AceKing
Neutraal
Posts: 4
Joined: 06 Apr 2018 17:25

2010 model: 'fohn' geluid, zodra electronisch contact

Post by AceKing »

Beste,

2 weken terug heb ik een leuke 1 serie gekocht uit 2010. Na 1 dag kreeg ik helaas al de melding dat het oliepeil niet in orde was (deze was fysiek wel gevuld) gevolgd door een melding van de oliedruk...toen dus direct naar de garage gegaan. Deze hebben het gerepareerd (duur drie dagen...maarja) ze hebben in totaal 3 sensoren vervangen, vraag mij niet welke.

Dit probleem lijkt nu weg te zijn (nog maar 40km mee gereden, dus zal zich verder moeten uitwijzen). Echter heb ik nu een ontzettend vervelende piep/fohntoon zodra ik de sleutel in het contact duw en dus de electronica aanspringt. Dit geluid treed dus op zonder dat de motor draait.

Ik heb een geluidsfragment, wellicht kunnen jullie aan de hand van deze informatie en het fragment een conclusie trekken ?

Bij het fragment hoor je mij de 'sleutel' steken en begint de toon...

https://ufile.io/tfrmn


Alvast bedankt !
Post Reply

Return to “1 Series”