BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Navigatie update professional

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
LDLP100
Neutraal
Posts: 2
Joined: 20 May 2018 19:44
Type Auto: X5 E53 3.0d

Navigatie update professional

Post by LDLP100 »

Hoi,

wie oh wie heeft er ervaring met het updaten van de navigatie, ik heb een E60 en heb de CCC variant van de navigatie. Ik heb de DVD gedownload en gebrand. Echter als ik de Dvd er in stop dan is het stratenregister en de kaart niet compleet in het scherm.

Wie weet de oplossing hiervoor of kan me helpen aan goede updates.

greetz,

Lee

el chiko
Neutraal
Posts: 4
Joined: 01 Apr 2011 14:34
Type Auto: 530D

Re: Navigatie update professional

Post by el chiko »

Hoi Lee.

ik heb de dvd gekocht bij: https://www.bmw-navigatie-update.nl/

kost € 25 voor mijn versie plus verzendkosten € 30. Opgestuurde dvd, set van 3, erin en ik kreeg een melding dat de navi uit moest en na 5 minuten weer aan mocht. klaar: update 2018-2 :ja:

mjm
Neutraal
Posts: 2
Joined: 30 Jun 2018 14:16
Type Auto: 645ci cabrio

Re: Navigatie update professional

Post by mjm »

bmw e64
een kopie dvd"s werken heel vaak niet, heb zelf ook zo'n set maar kreeg hem er niet op gezet,
van de week een originele ingelezen werkt prima.

Mvg. marcel

Vespaman
Neutraal
Posts: 4
Joined: 04 Dec 2018 20:17
Type Auto: 218 Cabrio

Re: Navigatie update professional

Post by Vespaman »

el chiko wrote: 23 Jun 2018 10:26 Hoi Lee.

ik heb de dvd gekocht bij: https://www.bmw-navigatie-update.nl/

kost € 25 voor mijn versie plus verzendkosten € 30. Opgestuurde dvd, set van 3, erin en ik kreeg een melding dat de navi uit moest en na 5 minuten weer aan mocht. klaar: update 2018-2 :ja:
Werkt inderdaad perfect. Scheelt een hoop geld !!

BMW520D2008
Neutraal
Posts: 1
Joined: 10 Mar 2020 12:37
Type Auto: 520d

Re: Navigatie update professional

Post by BMW520D2008 »

Beste leden,

Ik ben nieuw hier. Sinds afgelopen weekend heb ik een bmw520d uit 2008. Volgens mij is dit ook een CCC systeem. Echter zie ik geen navigatie optie in het menu, er staat alleen boordinfo bij het rechterpijltje.
Nu is mijn vraag, kan je de navigatie optie wel met behulp van een dvd zichtbaar krijgen? of zit er helemaal geen navigatie hardware in? of heeft een CCC de hardware wel altijd aan boord en mist alleen de dvd..?

Alvast dank voor jullie hulp.
Post Reply

Return to “2004 - 2009 (E60,E61)”