BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Climate Control zoemen

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
JBD
Neutraal
Posts: 1
Joined: 27 Jun 2015 20:23
Type Auto: BMW 523

Climate Control zoemen

Post by JBD »

Hi,

Ik heb een 523 van 2006 waarvan na verloop van tijd een zoemend geluid vanachter de climate control komt. Beetje Googlen zegt dat het te maken heeft met het bereiken van de temperatuur die je instelt en dat er dan iets gaat draaien waardoor je dat gezoem krijgt. Ook gas geven heeft invloed op de hoogte/snelheid van het gezoem.

Als ik de climate control/verwarmingsmodule volledig uitschakel is het geluid meteen weg. Ook geen verschil tussen wel of geen verschil van airco gebruiken.

Any thougts?

Bedankt!

Gr,

JB

--- update ---

Is toch wel zeker de airco. Als ik auto climate control of airco uitzet is het na een paar minuten volledig weg. Hoop dat het alleen een kwestie van bijvullen is o.i.d.
Post Reply

Return to “2004 - 2009 (E60,E61)”