BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

525D Lci start niet

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
samm000
Neutraal
Posts: 1
Joined: 29 Jun 2021 07:38
Type Auto: 525D Lci

525D Lci start niet

Post by samm000 »

Beste,

Als eerst wil ik mij kort voorstellen en tevens de mogelijkheid gebruiken om mijn probleem met jullie te delen en hoop dat iemand van jullie mij kan helpen.

Mijn naam is Sacha en ik ben een trotse eigenaar van een BMW e61 525D Lci 2007.

Mijn probleem:
Tijdens het rijden, sloeg mijn bmw met een hard bonkende klap uit. Sindsdien wilt deze ook niet meer starten.
Gelijk na het uitvallen van de motor, was de eerste foutmelding dat er iets mis was met mijn versnellingsbak. Na het resetten van de error, blijf ik nu de foutmelding krijgen dat mijn nokkenas sensor defect is.
Inmiddels is mijn kleppendeksel van de motor verwijdert, tijden het starten zie ik de nokkenas lichte beweging geven maar draait niet mee.
Als het de ketting is, zal de nokkenas toch ook geen licht tik/beweging moeten geven?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Sacha
Post Reply

Return to “2004 - 2009 (E60,E61)”