BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Even voorstellen

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
NChristoffel
Neutraal
Posts: 1
Joined: 27 Apr 2019 11:51
Type Auto: BMW 116i (F20 - 2011)

Even voorstellen

Post by NChristoffel »

Hallo allemaal,

Ik ben Niels. Ik kom uit de omgeving van Den Haag.
Sinds januari de trotse bezitter van een 116i (F20) uit 2011. Staat op dit moment bijna 70K op de teller. Volledige onderhoudshistorie bekend en kwam van een liefhebber. Nu ik haar een paar maanden in bezit heb weet ik pas wat ik gemist heb. Wat een heerlijke auto! Wat een heerlijke onderstel! En dan die originele M1 velgen die eronder zitten! :D

Hij is bijna helemaal af, er zijn nog een paar kleine dingetjes die ik wil doen en dat is ook de reden waarom ik me heb ingeschreven op het forum. Ik wil audio nog aanpakken (is nu standaard), geblindeerde achterramen en ik wil hem met de hand gaan poetsen/polijsten (hiermee begeef ik mij op een totaal onbekend vlak, dus we gaan ons eerst een tijdje inlezen.)

Al met al hoop ik (met jullie hulp) mijn droom 1-serie te realiseren.
Post Reply

Return to “Stel je even voor”