BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Even voorstellen

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
mr.Chip
Neutraal
Posts: 3
Joined: 28 Jun 2019 19:45
Type Auto: bmw 320

Even voorstellen

Post by mr.Chip »

Hallo Allemaal,
ik ben Mr.Chip, woont in regio groningen en bezig hobbymatig met automotive elektronica, EGR/DPF/lambda uit.. startblokkering er uit programmeren, ECU ( computer motormanagement ) , body computers of andere elektronische onderdelen programmeren/klonen, ChipTuning en noem maar op !
BWM is niet mijn specialiteit maar ik geloof dat ik toch forumleden wel kan helpen wanneer het nodig is

HenkSchenk
Neutraal
Posts: 1
Joined: 14 Jul 2019 02:12
Type Auto: BMW 225xe active

Re: Even voorstellen

Post by HenkSchenk »

Geachte Mederijders,

Ik ben Henk , woon in zoetermeer en vandaag helemaal mijn eerste bmw auto opgehaald in Sittard.
Bmw 225 xe act Tour van augustus 2017 en slechts 7200 km erop, rijd als een trein.

Al een bmw motor gehad maar nu dan de auto,

Ben erg nieuwsgierig , dus zal hier en daar wel wat vragen en als ik ergens van dienst kan zijn , dan hoor ik dan dit ook.

Graag tot horens
Post Reply

Return to “Stel je even voor”