BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

KevinBoer

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
KevinBoer
Neutraal
Posts: 1
Joined: 07 Jan 2020 07:40
Type Auto: e28 e39 e63

KevinBoer

Post by KevinBoer »

Goedemorgen allen,

Ik ben Kevin, woonachtig in Zevenbergen en inmiddels al heel wat jaartjes verknocht aan BMW. Voor mij begon het in 2011 toen ik tijdens mijn studie een goedkope auto zocht, wat een e28 520i op gas werd. Wegenbelastingvrij, verzekering een tientje per maand en een volle gastank was ook een lachertje, ideaal dus! Er waren wat kleine mankementen die ik op wilde lossen, dus uiteindelijk op het e28forum terecht gekomen waar ik veel enthousiastelingen ontmoette en toen is het balletje gaan rollen. De 520 is inmiddels verleden tijd en ik heb nu een e28 535i uit 1985 met een S38B36 uit de e34 M5. Die is volledig uit elkaar geweest en opnieuw opgebouwd, inclusief motorrevisie. Die auto komt eigenlijk alleen maar buiten bij mooi weer in de zomer en is echt mijn hobby auto. Als daily driver heb ik een e39 525i, heerlijke betrouwbare auto, die gaat voorlopig echt niet weg. Omdat ik een aantal jaar bezig ben geweest met de e28 535i met S38B36 was ik toe aan een nieuw project nu dit klaar was.. ik heb in Duitsland een e63 M6 met schade gekocht, met het idee deze helemaal uit elkaar te halen en de motor en bak te bewaren en alle goede onderdelen van de auto te verkopen. Als deze auto dan opgeruimd is, zoek ik een auto waar de motor en bak dan in moeten komen.

Een beetje de reden dat ik me hier dus heb aangemeld is om informatie te vergaren over de S85B50 en de SMG bak die erachter hangt. Daarnaast heb ik ook een nagenoeg complete e63 M6 in onderdelen te verkopen, dus wellicht kan ik hier mensen nog blij maken met delen hiervan!
Post Reply

Return to “Stel je even voor”