BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Nieuwe BMW liefhebber

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
sjansse
Neutraal
Posts: 2
Joined: 17 Aug 2014 01:20
Type Auto: X1
Location: Reuver
Age: 66

Nieuwe BMW liefhebber

Post by sjansse »

Hallo allemaal,
Ik ben Peter Janssen en ik rijd sinds 10-08-2021 mijn nieuwe BMW X1.
Inderdaad ik heb nog geen BMW voor de deur staan.
We hebben de auto geleased met een jaar wachttijd wat de lease echt goedkoop maakt.
Deze nieuwe leasevorm verhuurt mobiliteitspakketten, je kunt de auto uitkiezen, de kleur, automaat of handgeschakeld, maar verder niets.
Ze handelen niet in basis modellen, je hebt altijd een model hoger dan basis want het moeten aantrekkelijke auto's zijn waar ze mee handelen. Dus het wordt een verrassing wat hier straks voor de deur staat op 10 augustus.
De auto lease je voor een jaar (kan uiteraard ook langer) en ik heb deze mogelijkheid aangegrepen om een jaar BMW X1 te rijden. Dus wie weet wat ik het straks voor de deur heb staan mag het zeggen. Ik kijk er met veel plezier naar uit.
Mijn vorige auto's waren meestal de wat snellere ford's, ben benieuwd naar wat Freude Am Fahren inhoudt.
Post Reply

Return to “Stel je even voor”