BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

New kid on the block....

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Eikel
Neutraal
Posts: 2
Joined: 10 Aug 2021 16:40
Type Auto: 320i E91 2012

New kid on the block....

Post by Eikel »

Hallo Forum, ik ben Eikel, en na 20 jaar MB staat er weer eens een BMW op de stoep. De vorige waren een 324TD (1987-1997)en een 316i (1997-2002), beide Tourings . Van de eerste kan ik nog steeds een natte droom krijgen en de laatste had ik nooit moeten doen :duh: . Afijn, voor nu staat er een 320i (E91) op de stoep van november 2011 met 73k op de teller. Is import uit DL en voor z'n leeftijd is het een zeldzame beauty (zie foto), en bevalt me best. Voor aankoop waren (aantoonbaar)de injectoren, distributie, bobine, en bougies vervangen, en na een gedegen aankoopkeuring van Gijsbertsen (Odijk) ook de Nox sensors. De uitvoering is een 'Edition', wat me niet zo veel zegt, maar hangt ie vol met leuke gimmicks. 'k Hou van een lekker potje sturen, maar dat hoeft voor mij niet erg hard te gaan. :P . 'k Verwacht met regelmaat hier wat van me te laten horen, en ben ik ook niet vies van events. Tot de volgende keer. ;-)


[ external image ]
Post Reply

Return to “Stel je even voor”