BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Hallo allemaal

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Steve-o3o2
Neutraal
Posts: 2
Joined: 04 Dec 2021 21:19
Type Auto: F11 520i

Hallo allemaal

Post by Steve-o3o2 »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Steven en ik woon in Aerdenhout.
Sinds juli 2020 ben ik in het bezit van mijn 1e BMW, een 520i touring (F11n) uit 2014.
De auto is origineel Duits en in 2018 geimporteerd. Hij zit overladen met opties en ik gebruik hem voornamelijk voor mijn werk. Ik ben werkzaam in de medische wereld en doe veel huisbezoeken bij patienten. In het kader van betrouwbaar en gemaakt om veel in te rijden, ben ik overgestapt maar BMW. Hiervoor heb ik nog een insignia gehad van Opel, deze was waardeloos. Ook heb ik nog een C70 T5 gehad van volvo, die heb ik vervangen voor een zwarte Duitse sport-gezinsauto.
Daarvoor diverse volvo’s gehad.

De BMW had bij aanschaf een kleine 75.000km op de teller staan en inmiddels is hij de 125.000 al gepasseerd. In al deze kilometers nog maar weinig problemen gehad. Ik hoop nog prettig door te kunnen rijden tot de 200.000 en dan inruimen voor een nieuwere BMW.

Dank alvast voor het welkom alhier!

Met vriendelijke groet,
Steven

[ external image ]
Post Reply

Return to “Stel je even voor”