BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

TIP REINIGING SPULLEN

Alle How to's en DIY(Do It Yourself) vind je hier terug.
Gelieve alleen informatie te verstrekken, voor het oplossen van problemen gebruik dan de overige forums.

Moderators: Moderator Team, Service Team

Post Reply

Topic Author
compuonline
1e Versnelling
Posts: 56
Joined: 27 Oct 2007 10:41
Location: Leiden

TIP REINIGING SPULLEN

Post by compuonline »

Ik heb gister 2 producten van het merk Xeramic gekocht

1X Petrol Additive
1X Engine Protector

En inmiddels nu 300km mee gereden en merk dat men vocht wat in de tank zat zo goed als weg is en dat hij een stuk rustiger rijd en het belangrijkste is hi start beter ik had natuurlijk een paar weken geleden men dop vergeten en toen bijna 2 tanken leeg gereden dus er zat van alles in kwa vuil en vocht ... Super spul en is zeker aan te raden !
BMW - E39

In Search of Angel Eyes

Ikke
3e Versnelling
Posts: 633
Joined: 09 Feb 2005 20:41
Location: Los Limbos
Age: 43
Contact:

Post by Ikke »

?? maar hoe weet je dan dat het vocht uit je tank is? Lijkt me toch niet dat je dat kunt meten of zien.

Benzine drijft op water, dus blijft eventueel vocht altijd onderin zitten toch?

Topic Author
compuonline
1e Versnelling
Posts: 56
Joined: 27 Oct 2007 10:41
Location: Leiden

Post by compuonline »

Dat kunnen ze bij BMW zien ben vanmorgen dus langs geweest bij de dealer en toen was het ergste weg was niet veel maar het zat er wel. Dus vandaar dat ik weet dat het werkt :lol:
BMW - E39

In Search of Angel Eyes

Ikke
3e Versnelling
Posts: 633
Joined: 09 Feb 2005 20:41
Location: Los Limbos
Age: 43
Contact:

Post by Ikke »

oh oke dan, mischien ook eens proberen en kijken of het bij mij ook werkt. (weet niet of ik vocht in de tank heb, maar is wel al 20 jaar oud beestje dus kans is redelijk aanwezig)

Topic Author
compuonline
1e Versnelling
Posts: 56
Joined: 27 Oct 2007 10:41
Location: Leiden

Post by compuonline »

ik denk dat je altijd wel een beetje vocht in je tank heb zitten
BMW - E39

In Search of Angel Eyes
Post Reply

Return to “Kennisbank”