BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

E36 Meet & Greet

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
psychotronik
1e Versnelling
Posts: 115
Joined: 14 Apr 2008 21:35
Location: Hoogstraten (België)
Contact:

E36 Meet & Greet

Post by psychotronik »

Intresse in een E36 bijeenkomstje op 31 augustus 2008 ?


Lees dit : Klik hier

Be there !

Ikke
3e Versnelling
Posts: 633
Joined: 09 Feb 2005 20:41
Location: Los Limbos
Age: 43
Contact:

Post by Ikke »

Klinkt leuk, alleen jammer dat het een e36 meet en greet is. Had graag wat oudere modelletjes gezien of een paar jongere. :(
De e36 zie ik al elke dag.

Topic Author
psychotronik
1e Versnelling
Posts: 115
Joined: 14 Apr 2008 21:35
Location: Hoogstraten (België)
Contact:

Post by psychotronik »

Ikke wrote:Klinkt leuk, alleen jammer dat het een e36 meet en greet is. Had graag wat oudere modelletjes gezien of een paar jongere. :(
De e36 zie ik al elke dag.

En je rijdt zelf met een E36 ? Waarom kies je dan een E36 :roll:

Mikey
3e Versnelling
Posts: 987
Joined: 03 Nov 2005 14:34
Location: Treebeek
Age: 38

Post by Mikey »

ghehe....
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================

Ikke
3e Versnelling
Posts: 633
Joined: 09 Feb 2005 20:41
Location: Los Limbos
Age: 43
Contact:

Post by Ikke »

psychotronik wrote:
Ikke wrote:Klinkt leuk, alleen jammer dat het een e36 meet en greet is. Had graag wat oudere modelletjes gezien of een paar jongere. :(
De e36 zie ik al elke dag.

En je rijdt zelf met een E36 ? Waarom kies je dan een E36 :roll:
Ik wil hem ook best ruilen tegen een e46, maar ik heb nog niemand gevonden die daar intrapt. :lol:

web
2e Versnelling
Posts: 442
Joined: 15 May 2006 13:02
Contact:

Post by web »

't is een bijeenkomst van de E36 club, wat verwacht je dan? Niet over klagen maar gewoon niet naartoe gaan dus, als je dat te eentonig vindt.


Er zijn vast ook algemene BMW meetings (yep, ik vind variatie zelf ook leuker - hoewel de E36 zelfs op algemene meetings redelijk overheerst als ik de diverse meeting fotoseries online zie... misschien een "alles behalve E36" meeting een idee? :twisted: )
E39 540i6 Touring arktissilber

Topic Author
psychotronik
1e Versnelling
Posts: 115
Joined: 14 Apr 2008 21:35
Location: Hoogstraten (België)
Contact:

Post by psychotronik »

web wrote:'t is een bijeenkomst van de E36 club, wat verwacht je dan? Niet over klagen maar gewoon niet naartoe gaan dus, als je dat te eentonig vindt.


Er zijn vast ook algemene BMW meetings (yep, ik vind variatie zelf ook leuker - hoewel de E36 zelfs op algemene meetings redelijk overheerst als ik de diverse meeting fotoseries online zie... misschien een "alles behalve E36" meeting een idee? :twisted: )

mij niet pesten hé :lol: :D


just kidding. Niemand houd je tegen hé web. :wink: . Dan kom ik gewoon met deE46 van men broer :D
Locked

Return to “Archief”