BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Bijrijdersstoel

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
hoots
Neutraal
Posts: 45
Joined: 21 Jul 2008 18:02

Bijrijdersstoel

Post by hoots »

hey,

Ik kwam er achter dat mijn bijrijdersstoel lang niet zover naar achteren wil als de bestuurdersstoel.. Heb even gekeken maar zag er niks tussen zitten ofzo. Het gaat om een e36 coupé. Iemand enige ervaring met dit probleem?

D@NNY
3e Versnelling
Posts: 952
Joined: 24 Apr 2008 10:19
Type Auto: E-36 316i coupé 1997
Location: Den Haag
Age: 45
Contact:

Post by D@NNY »

Gaan bij mij even ver naar achteren, de rugleuning ook.
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.

325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 42

Re: Bijrijdersstoel

Post by 325i »

Haal hem eens eruit en kijk eens of er geen uitstekend ding de boel blokkeerd of wat in je rails wat je zo niet kan zien hij zou in theorie gewoon fatsoendelijk achteruit moeten kunnen :wink:
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

D@NNY
3e Versnelling
Posts: 952
Joined: 24 Apr 2008 10:19
Type Auto: E-36 316i coupé 1997
Location: Den Haag
Age: 45
Contact:

Re: Bijrijdersstoel

Post by D@NNY »

Vandaag nog eens gekeken, beide stoelen kunnen dezelfde standen aan......Denk dat er iets blokkeerd bij je.
Ik heb alleen in een bepaalde stand meer speling in de bestuurders stoel dan bij de bijrijdersstoel, maar dat zal de leeftijd zijn.
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.

Mikey
3e Versnelling
Posts: 987
Joined: 03 Nov 2005 14:34
Location: Treebeek
Age: 38

Re: Bijrijdersstoel

Post by Mikey »

idd volgens mij blokker er ergens onder je stoel iets,
zet je stoel eens zo ver mogelijk naar voren en kijk eens of je wat kunt vinden, of anders...
Haal de stoel eens eruit... :wink:

ze moeten allebij even ver naar achteren kunnen. en de rugleuning ook !
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================

Topic Author
hoots
Neutraal
Posts: 45
Joined: 21 Jul 2008 18:02

Re: Bijrijdersstoel

Post by hoots »

De rugleuning gaat wel gewoon naar achteren. Alleen de stoel zelf wil niet ver genoeg naar achter en kon ook niks ontdekken. Haal hem er anders wel even uit.

nsrracer
1e Versnelling
Posts: 162
Joined: 19 Aug 2007 20:27
Location: lonneker (overijssel)
Age: 35

Re: Bijrijdersstoel

Post by nsrracer »

ik heb net mijn stoelen eruit gehad. kan zijn dat 1 van de 2 achterste bouten iets uitsteken waardoor hij niet ver genoeg wil.

k moest hem loshebben omdat het linkerbeugeltje om de stoel naar voren te klappen niet werkte. deed ie bij aanschaf al niet. hele bekleding van de stoel gehaald :shock: het ijzer pinnetje zit in het midden gekoppeld met een stuk schroefdraad. dit was losgerammeld. ik heb het weer aangedraaid en met loctide vastgezet :) bekleding er weer omheen en het werkte weer :)
djimbo :D
Locked

Return to “Archief”