BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW's Progressive Activity Sedan debuteert op IAA '09

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
Enrico
2e Versnelling
Posts: 275
Joined: 06 Aug 2008 07:12
Location: Lelystad
Age: 44
Contact:

BMW's Progressive Activity Sedan debuteert op IAA '09

Post by Enrico »

Onder de noemer Progressive Activity Sedan werkt BMW aan een nieuw model binnen de bestaande line-up. Wat het nu precies is, houdt BMW nog voor zichzelf. De auto debuteert naar het schijnt op de IAA in september 2009. Kort daarna verschijnt de auto in de showrooms.

Het komende anderhalf jaar zullen ongetwijfeld veelvuldig foto's opduiken van het model, echter voorzien van het nodige camouflagemateriaal. Anders dan de codenaam doet vermoeden is de PAS geen echte sedan. Hij krijgt een grote achterklep, zo blijkt uit informatie van Auto Motor und Sport (AMS). De klep bestaat uit twee delen. De auto doet op de in het blad gepubliceerde computerfoto's denken aan een kleine uitgave van de X6. Hij heeft een hoog opgetrokken achtersteven en een sterk aflopende daklijn. Volgens het magazine krijgt de auto een lengte van meer dan 4,90 meter, waarmee de nieuwkomer zelfs langer wordt dan de X6. Hij valt bovendien tussen de 5 en 7 Serie in. De techniek neemt de nieuweling grotendeels over van de nieuwe 7 Serie en volgende generatie 5 Serie. Natuurlijk zetten de motoren hun trekkracht middels achterwielaandrijving op de weg. Vierwielaandrijving komt optioneel beschikbaar.

[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Here in my car
I feel safest of all
I can lock all my doors
It's the only way to live
In cars


Ik zoek leden ;)

Topic Author
Enrico
2e Versnelling
Posts: 275
Joined: 06 Aug 2008 07:12
Location: Lelystad
Age: 44
Contact:

Re: BMW's Progressive Activity Sedan debuteert op IAA '09

Post by Enrico »

Mag ik heel eerlijk zijn en mij afvragen waarom deze auto in godsnaam gemaakt is? BMW heeft een model als dit toch niet nodig in z'n assortiment? We krijgen ook al een X1 waar ik m'n vraagtekens bij zet.
Kan iemand mij uitleggen wat de toegevoegde waarde is van deze 2 modellen?

:duh:
Here in my car
I feel safest of all
I can lock all my doors
It's the only way to live
In cars


Ik zoek leden ;)

Mikey
3e Versnelling
Posts: 987
Joined: 03 Nov 2005 14:34
Location: Treebeek
Age: 38

Re: BMW's Progressive Activity Sedan debuteert op IAA '09

Post by Mikey »

lijkt een beetje op de porsche panamera ofzoiets...

achja nieuwe tijden nieuwe modellen he...
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================

bimmer
4e Versnelling
Posts: 1256
Joined: 24 Jan 2005 18:16
Type Auto: 318i (E46)
Location: Brunssum
Age: 45
Contact:

Re: BMW's Progressive Activity Sedan debuteert op IAA '09

Post by bimmer »

hmmm weet nog niet wat ik ervan moet vinden.

Vond de 1-serie in het begin ook lelijk, ben ik nu op teruggekomen. Mischien met dit schepsel eveneens. :lol:
Locked

Return to “Archief”