BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Voorstellen

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
ArRi3
Neutraal
Posts: 9
Joined: 12 Oct 2008 14:46

Voorstellen

Post by ArRi3 »

Hoi allen,

Ik heb een 525TDS Touring uit '94 aangeschaft, nadat ik mijn 320d uit 2003 verkocht heb. Tja, sommigen zullen wel denken, "waarom doe je zoiets?". Nou, kortom.. ik had het geld nodig voor in het huis te steken.
En ik weet nu al wat ik volgend jaar voor auto ga kopen.... namelijk een e39 Touring, absoluut!

Mijn vrouw rijdt nu al een jaar zeer tevreden met een hele mooe 320 i uit '89 met maar 120.000 km op de klok, maar ik moest zonodig een auto kopen met veel werk, haha.

Bij mijn 525 TDS werken bijvoorbeeld de electrische spiegels niet meer.. de radio heeft geen stroom, de airco is leeg... het raam van het linker voorportier zit naast de geleiding geloof ik (gaat niet meer naar beneden).. de koppeling maakt een geluid alsof ie op zijn laatst loopt... er ligt steeds een plekje olie op de plek waar mijn auto gestaan heeft...de hendel om het rechter voorportier van binnenuit open te maken is afgebroken...
Nou.. zoals jullie lezen... allemaal klusjes waar ik me aan moet gaan geven.. maar waarvan ik (nog) geen verstand heb.

Ik heb de auto nu een paar dagen, maar hij rijdt heerlijk! ('t blijft een BMW he :ja: )

Anyways.. mijn eerste post heb ik reeds gemaakt.. ik hoop hier veel ervaring op te doen en met het aantal klusjes dat ik voor de boeg heb.. moet dat lukken!

Lator! :zwaai:


Arjan

Enrico
2e Versnelling
Posts: 275
Joined: 06 Aug 2008 07:12
Location: Lelystad
Age: 44
Contact:

Re: Voorstellen

Post by Enrico »

Welkom! En inderdaad vreemde ruil! :)

Maar ja, BMW = BMW! :ja:
Here in my car
I feel safest of all
I can lock all my doors
It's the only way to live
In cars


Ik zoek leden ;)

Apae01
1e Versnelling
Posts: 147
Joined: 20 May 2008 09:36
Location: Lelystad
Age: 54

Re: Voorstellen

Post by Apae01 »

Welkom hier!

En een advies: bij amazon.com kan je de Bentley voor de E34 bestellen, kost ongeveer 50 dollar plus verzendkosten. Zo te lezen wil je zelf een en ander gaan sleutelen, dan is zo'n werkplaatshandboek van ongekende waarde. De mijne is onderweg...

Wat je portierraam betreft: motortje loopt wel? Of heb je andere redenen om aan te nemen dat de ruit naast de geleider zit in paats dat het motortje gewoon stuk is? Lijkt me dat het laatste eerder voorkomt.
User avatar

Mickroz
Website Beheerder
Website Beheerder
Posts: 1460
Joined: 08 May 2005 19:11
Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
Location: USER_TABLE
Age: 46

Re: Voorstellen

Post by Mickroz »

welkom hier!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
Post Reply

Return to “Stel je even voor”