BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

xenon lamp

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Jeroen 523i
Neutraal
Posts: 17
Joined: 04 Dec 2010 08:09
Type Auto: 523i executive
Location: hillegom
Age: 35

xenon lamp

Post by Jeroen 523i »

mijn linker lamp kapte er een tijdje geleden mee,
deed het altijd goed maar opeens knipperde die een aantal keer en viel hij uit, later deed hij het af en toe na een aantal keer lampen aan en uitzetten deed hij het weer en een aantal tikken op de lamp verkocht.
maar nu doet hij helemaal niets meer
nu heb ik 2 nieuwe lampen geplaatst van het merk osram 8000K wat er overigens ook inzat.
maar nu doet mijn linker lamp het nog steeds niet bolletjes zijn nog goed, want als ik de lampen uitwissel doen ze het beide op de rechterkant wel.
ikzelf denk dat het eventueel de starter zou kunnen zijn maar nu is mijn vraag of jullie er misschien iets van weten?

Mvg Jeroen

MaiS E39
Neutraal
Posts: 17
Joined: 13 Jan 2011 20:50
Type Auto: E39 530D

Re: xenon lamp

Post by MaiS E39 »

De kans zit er wel in inderdaad dat het de starter is.

alro1985
Neutraal
Posts: 2
Joined: 09 Feb 2011 12:42
Type Auto: E39

Re: xenon lamp

Post by alro1985 »

Jeroen 523i wrote:mijn linker lamp kapte er een tijdje geleden mee,
deed het altijd goed maar opeens knipperde die een aantal keer en viel hij uit, later deed hij het af en toe na een aantal keer lampen aan en uitzetten deed hij het weer en een aantal tikken op de lamp verkocht.
maar nu doet hij helemaal niets meer
nu heb ik 2 nieuwe lampen geplaatst van het merk osram 8000K wat er overigens ook inzat.
maar nu doet mijn linker lamp het nog steeds niet bolletjes zijn nog goed, want als ik de lampen uitwissel doen ze het beide op de rechterkant wel.
ikzelf denk dat het eventueel de starter zou kunnen zijn maar nu is mijn vraag of jullie er misschien iets van weten?

Mvg Jeroen
Is idd. de starter. Je kunt dit testen om te kijken als er vanaf starter naar lamp nog stroom op zit. Bij mij was deze echt dood, conclusie kapot.
Post Reply

Return to “1996 - 2003 (E39)”