BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Wie kan mijn radio resetten (aux probleem) in regio Breda?

Forum voor alle BMW 1-serie modellen van 2004 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
pippen1980
Neutraal
Posts: 2
Joined: 16 Dec 2012 10:22
Type Auto: BMW 1 Series 116i

Wie kan mijn radio resetten (aux probleem) in regio Breda?

Post by pippen1980 »

Sinds de accu is vervangen heb ik een vreemd probleem met m'n Business radio. De AUX functie is totaal verdwenen. Als je op de "mode" knop drukt, ga je van de FM radio naar de cd speler. Als je nog een keer drukt, zou je bij de AUX uit moeten komen, maar dat is nu niet meer. Je komt weer terug bij de FM radio. Dat is heel vervelend, omdat ik veel naar muziek luister vanaf m'n telefoon. Via de AUX dus.

Ik ben al bij een autobedrijf geweest. Daar hebben ze de standaard software laten lopen, maar daar kwam geen probleem uit en kunnen daarom niks betekenen. Op een Engelstalig forum heb ik gevonden dat dit probleem op te lossen is door de radio te resetten via speciale software. Omdat ik niet deze software en kabel heb, zou ik graag hulp willen hebben van iemand die hier ervaring mee heeft. Of als er andere suggesties zijn, dan hoor ik dat ook graag natuurlijk.

BMWe87
Neutraal
Posts: 2
Joined: 08 Jun 2013 17:14
Type Auto: e87 2006 116i

Re: Wie kan mijn radio resetten (aux probleem) in regio Bred

Post by BMWe87 »

heb je al iets kunnen regelen mijn aux functie is ook verdwenen na dat ik mijn accu heb vervangen.
Post Reply

Return to “1 Series”