BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

E 39 525i, interessepeiling

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Zesinlijn
Neutraal
Posts: 4
Joined: 10 Jun 2012 12:37

E 39 525i, interessepeiling

Post by Zesinlijn »

Hi allemaal,

Mijn naam is Patrick, ben nog BMW loos maar daar komt binnenkort verandering in!

Het volgende, zie link:

http://home.mobile.de/AUTONOUREDDINE#des_179391808

All in (BPM, Kent, Dekra EN RDW keuring etc etc) kost mij deze auto E 4400 NL gekentekend.
Deze 5-er heeft geen roest en is netjes onderhouden, wel pixel-prob's maar ja dat is bijna standaard bij de E39.

Onderhoudsboekje zit erbij, laatste beurt was bij 172.000 Km.
Banden in goede staat, achterremblokjes moet tzt vervangen worden.

Zo, lijkt jullie het een redelijke prijs? De kleur van het interieur zou wel eens roet in het eten kunnen gooien mocht ik hem willen verkopen....ooit. Uiteraard eerst genieten, maar ik kijk gelijk ff vooruit.

Ik hoor het graag van jullie!

Redhead
2e Versnelling
Posts: 298
Joined: 27 May 2013 22:05
Type Auto: E36 316i 1.9 Aut4 / E28 525e

Re: E 39 525i, interessepeiling

Post by Redhead »

Niks mis met interieur toch? Beetje grijs, maar dat zijn er wel meer. Lijkt mij een nette wagen.
E36 Compact | 316i 1.9 aut4. [ external image ] | E28 535e '83 Project

325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 42

Re: E 39 525i, interessepeiling

Post by 325i »

Geld zat voor een schakel.
Besef je maar goed dat als je de auto ooit wilt verkopen dat het heel lastig word.
Het is een handgeschakelde auto en geen leder.
De gemiddelde E39 rijder wilt toch op z`n minst leder en automaat en met name die automaat is heel belangrijk voor dit type auto.

Als je zoiets hebt van ik rij hem op is de prijs niet on even , een koopje is anders maar als die verder goed is dan is het ook niet veel te duur
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

Bommetje
1e Versnelling
Posts: 52
Joined: 19 Mar 2012 15:54
Type Auto: 525i 1997

Re: E 39 525i, interessepeiling

Post by Bommetje »

klopt, de eerste die ik had was ook handgeschakeld, wel lekker rap en alle controle heb je dan
maar heb 'em daarna weggedaan voor een automaat want deze autos zijn gewoon om te cruisen en als je snel wil pak je de kickdown. Enige nadeel van de automaat vind ik tussen het cruisen en echt sportief/vlot doorrijden is het verschil best groot, want het is OF cruisen OF keihard met een brullende motor.
Gelukkig heb je daar nog de sportstand voor
Post Reply

Return to “1996 - 2003 (E39)”