BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Foutcode 5e20

Forum voor alle BMW 1-serie modellen van 2004 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
DAJAK
Neutraal
Posts: 6
Joined: 02 Jan 2012 21:31
Type Auto: BMW 1 serie

Foutcode 5e20

Post by DAJAK »

Dag Forummembers,

Ik heb een bmw 1 serie uit 2008
116i
E87

Ik heb mijn auto laten uitlezen en krijg foutcode:

5e20: Hydraulische eenheid, druksensor: internet fout.

Ik heb al zelf een beetje zitten googlen, en vind dan veel info op Engelse website's. Hopelijk zijn er mensen in Nederland die ook last hebben gehad van dit probleem?

Nu heb ik 2 vragen:
1) Iemand bekend met dit probleem en kan iemand mij misschien uitleggen wat dit inhoud.
2) Is dit probleem zelf op te lossen, of heeft iemand tips waarnaar ik kan kijken om dit probleem op te lossen?

De dealer had het over een prijs van 400 euro. Ik heb het idee dat ik een beetje in de maling wordt genomen door hem, want elke keer als ik bij hem kom voor APK of kleine beurten dan komt hij weer met allerlei andere reperaties die moeten worden uitgevoerd.
Hopelijk kan ik hier wat advies inwinnen en heeft iemand goede tips.

Alvast hartelijk bedankt.

Topic Author
DAJAK
Neutraal
Posts: 6
Joined: 02 Jan 2012 21:31
Type Auto: BMW 1 serie

Re: Foutcode 5e20

Post by DAJAK »

Niemand die hier bekend mee is?

Smotske
1e Versnelling
Posts: 160
Joined: 28 Jun 2013 20:15
Type Auto: E87 120d High Executive
Age: 30

Re: Foutcode 5e20

Post by Smotske »

Ik weet niet waar je woont, maar je kan wel even contact opnemen met Sonnema in Dokkum. Hij is BMW-specialst, voor 'um zelf. Geen dealer. Ik heb daar de auto in onderhoud, toppie.

Topic Author
DAJAK
Neutraal
Posts: 6
Joined: 02 Jan 2012 21:31
Type Auto: BMW 1 serie

Re: Foutcode 5e20

Post by DAJAK »

Dank Smotske, ik zal hem proberen te contacten.
Post Reply

Return to “1 Series”