BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

ombouw BMW professional telefoon naar Real Bluetooth

Forum voor alle E6X series van 2004 tot 2012.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
jhaltus
Neutraal
Posts: 1
Joined: 30 Mar 2010 16:39
Type Auto: bmw 654 csi

ombouw BMW professional telefoon naar Real Bluetooth

Post by jhaltus »

mijn 2004 bmw 654 csi beschikt over BMW professional telefoon (handset in armsteun met duo simcard); een bluetooth telefoon kan wel aangemeld en gebeld worden, maar alleen het telefoonboek van de simcard kan gebruikt worden; zonder simcard geen telefonie.

Ik wil dit graag ombouwen naar full bluetooth; automatisch aanmelden en overdracht van gsm-telefoonboek etc.

Dit zou kunnen door bmw bluetooth ULF module te installeren (84 20 9 154 358).

Leveranciers vertellen me dat de module zo in de auto past en na aanpassen voertuigopdracht en eventueel software update werkt; de bmw-dealer vertelt me dat er 6 uur werk voor staat en niet makkelijk is.

Wie helpt me uit de brand? Is het redelijkerwijs zelf uit te voeren en bestaan hiervoor (bmw 6) instructies?

guido27
Neutraal
Posts: 11
Joined: 26 Jun 2011 19:27
Type Auto: 645 ci Cabrio
Contact:

Re: ombouw BMW professional telefoon naar Real Bluetooth

Post by guido27 »

Hallo,

Je post is al van een tijdje geleden ik ga er dan ook vanuit dat het je gelukt is om je telefoonissue op te lossen. Zo niet moet je het even laten weten dan heb ik een oplossing voor je.

Grtz,

Guido

Tim m5
Neutraal
Posts: 12
Joined: 27 Oct 2012 13:32
Type Auto: bmw m5

Re: ombouw BMW professional telefoon naar Real Bluetooth

Post by Tim m5 »

Moet je niet gewoon naar de dealer gaan?? Die kunnen je altijd verder mee helpen..

joopcornelissen
Neutraal
Posts: 7
Joined: 05 Feb 2013 23:38

Re: ombouw BMW professional telefoon naar Real Bluetooth

Post by joopcornelissen »

Tim m5 wrote:Moet je niet gewoon naar de dealer gaan?? Die kunnen je altijd verder mee helpen..
ja idd. ik zou ook gewoon naar de dealer gaan om meer informatie te vragen. dat lijk me wel handiger :ja:

Ivan
Neutraal
Posts: 2
Joined: 23 Jul 2015 16:07
Type Auto: BMW E64 630i

Re: ombouw BMW professional telefoon naar Real Bluetooth

Post by Ivan »

Hallo,

Het antwoord van Guido (guido27) benieuwd me wel. Graag had ik contact met Guido, maar dit lukt me niet. Kan iemand mij helpen ? (met het onderwerp, of met contact te krijgen met Guido)

Mvg, Ivan
Post Reply

Return to “2004 - 2012 (E63, E64)”