BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Routes via USB inlezen lukt wel in E89 niet in F33

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
NiDo
Neutraal
Posts: 2
Joined: 20 Mar 2020 10:30
Type Auto: Z4 E89

Routes via USB inlezen lukt wel in E89 niet in F33

Post by NiDo »

Hallo, ik zit met het volgende probleem.

Ik maak regelmatig zelf routes met myrouteapp en lees deze middels USB in de navi van mijn E89 uit 2009 in. Dat gaat zonder problemen mits ik me natuurlijk aan het juiste format houdt (formatteren op FAT32, <50 waypoints, juiste mappenstructuur).

Als ik echter dezelfde USB stick wil inlezen in de navigatie van de F33 uit 2015 van een vriend van me, dan wordt deze niet ingelezen. Het is maar 1 keer gedeeltelijk gelukt maar toen werd er van de 6 routes op de stick slechts één ingelezen.

Heeft iemand een idee hoe dit komt?, ik snap dat er ongetwijfeld een software verschil zit in de verschillende navi systemen, maar de manier van inlezen moet hetzelfde zijn zoals overal beschreven.
Zou het bijvoorbeeld zo kunnen zijn dat de harde schijf van de F33 vol zit (?..)
of zou het toch een bug in de software van de F33 zijn?, (wellicht nieuwe update inladen?

Ik heb verder geen idee meer en hoop dat hier mensen zijn die dat wel hebben. thanks alvast.
Post Reply

Return to “Algemeen”