BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Paar tips en adviezen gevraagd

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Joost23
Neutraal
Posts: 2
Joined: 15 Jul 2021 15:32
Type Auto: E61 535D

Paar tips en adviezen gevraagd

Post by Joost23 »

Hallo allemaal,

Zoals ik in mijn voorstelpost al aangaf, heb ik sinds kort een E61 535d. Wat een geweldig apparaat!
Paar kleine dingen die ik eraan moet doen, maar waarvoor mijn kennis van deze auto echt nog niet op peil is:
- mistlampen voor lijken het niet te doen. Of de lampjes zelf of de zekering (of iets anders). In de manual kan ik het niet vinden, maar waar zitten de zekeringen hiervoor? Bij mijn E39 bij het dashboardkastje...
- is het bij de instellingen van de telefoon ergens in te stellen dat deze gewoon op voornaam zoekt? Ik zoek me soms helemaal suf :D
- de regensensor is berucht? Die van mij lijkt niet heel veel te doen. De lichtsensor werkt wel overigens en die zit er vlak naast..
- veel radiozenders geeft ie aan als 'local' en dan een nummer. Is dit aan te passen?

De EGR-dingen zijn berucht. Die moeten eruit? Is dat zelf goed te doen en hoe kan ik checken of ze er nog in zitten?

Veel punten in 1 bericht. Ik hoop snel ook een nuttige bijdrage te kunnen leveren
Post Reply

Return to “2004 - 2009 (E60,E61)”