BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

problemen met mijn auto maar kom er niet uit. auto word van binnen aan 1 kant warm. auto stottert.

Forum voor alle E6X series van 2004 tot 2012.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Dryrld
Neutraal
Posts: 2
Joined: 25 Oct 2022 05:22
Type Auto: 645ci
Age: 44

problemen met mijn auto maar kom er niet uit. auto word van binnen aan 1 kant warm. auto stottert.

Post by Dryrld »

1.
Mijn bmw word van binnen maar aan 1 kant warm of soms helemaal niet. Alleen als ik goed hard rij dan word hij een klein beetje warm. Ik heb geen Koelvloeistof verlies, geen witte rook, geen olie in mijn koelvloeistof. Nieuwe waterpomp en thermostaat, nieuwe regelklep koelvloeistof. Toch worden de slangen van de waterpomp naar de radiateur keihard.
2.
Als ik mijn auto start bij koele motor dan hapert en stottert de auto. Zelfs zo heftig dat mijn motormanagement begint te branden. toch gaat mijn motormanagement na een tijdje rijden vanzelf uit en bij warme motor loopt de auto perfect. Iemand ervaring met dit probleem? Ik ruik ook uitlaatgas in de auto
Post Reply

Return to “2004 - 2012 (E63, E64)”