BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Airco unit probleem

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Vadym94
Neutraal
Posts: 1
Joined: 20 Feb 2024 18:05
Type Auto: BMW 320D 2020

Airco unit probleem

Post by Vadym94 »

Lieve mensen, ik zit met een probleempje.
Ik heb recentelijk BMW 320d 2020 gehaald (g21 model).
De climate control paneel (onderdeel 9855409) is aan de bestuurderskant en passagierskant separaat instelbaar.
Nu kan ik de rechterkant (passagiersijde) niet warmer zetten hij blijft op low staan. Als ik klik op sync dan gaat hij naar de temperatuur van het linker gedeelte en zie je hem rustig weer aflopen richting low, alsof de knop blijft hangen, hetgeen niet het geval is.
Ik heb de kachel unit opnieuw laten mappen omdat ik dacht dat het een storing(software) probleem was maar dit heeft niets geholpen.
Heeft iemand enige oplossing voor dit probleem? BMW dealer wilt gelijk een nieuwe unit erin gooien alleen het onderdeel is al 1200,- de manuren niet eens meegerekend.
Is er eventueel een mogelijkheid om de knop los te halen ofzo om te kijken of aan binnen zijde alles wel lekker zit bijvoorbeeld, of kent iemand hier die bekend is met dit probleem?
Ik hoor het graag van jullie!!
Post Reply

Return to “2019+ (G20)”