BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW E36 Small case diff steekassen breken snel wat kan ik doen?

Forum voor alle E36 series van 1991 tot 1999.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Leon.J
Neutraal
Posts: 1
Joined: 24 Mar 2024 15:58
Type Auto: BMW E36 316i die naar 323i is geswapt en nu tot drifter word gemaakt.

BMW E36 Small case diff steekassen breken snel wat kan ik doen?

Post by Leon.J »

Ik heb dus mijn small case differentieel gelast om makkelijker te kunnen glijden maar ik merkte al snel mijn homokineten snel breken bij de SKF 1059 niet om te zeggen dat ze slecht zijn of wat dan ook want het zijn de beste die ik tot nu toe heb gevonden. Ik heb dus ook een andere small case differentieel gehaald maar die had andere flenzen er op (90mm hart tot hart van bout tot bout) mijn vraag is dus wat voor een assen zou ik nu kunnen gebruiken of zou ik het andere differentieel gebruiken met de andere flenzen en welke assen zou ik dan moeten gebruiken? Als iemand me kan helpen zou top zijn want ik heb nu dus ook al 2 keer nieuwe assen moeten halen wat niet heel fijn voor de portemonnee is.
Post Reply

Return to “1991 - 1999 (E36)”