Page 2 of 2

Re: Hoeveel kilometers hebben jullie op de klok.

Posted: 28 Apr 2014 15:59
by Speedy540
Oke ik zal ook even een duid in het zakje doen...

e34 540i met 515.xxx er op.

Re: Hoeveel kilometers hebben jullie op de klok.

Posted: 09 May 2014 18:43
by BMW-E39
Zo aardige standen allemaal!

Mijn bijdrage:

e39 523i '00 met nog geen 95.000 km op de teller, om precies te zijn 94.900 km, alsof hij nieuw is!

Re: Hoeveel kilometers hebben jullie op de klok.

Posted: 09 May 2014 19:52
by Speedy540
BMW-E39 wrote:Zo aardige standen allemaal!

Mijn bijdrage:

e39 523i '00 met nog geen 95.000 km op de teller, om precies te zijn 94.900 km, alsof hij nieuw is!
netjes hoor. maar ff door rijden dus :lol:

Re: Hoeveel kilometers hebben jullie op de klok.

Posted: 19 May 2014 19:20
by Rover
312.000 :)

Re: Hoeveel kilometers hebben jullie op de klok.

Posted: 21 Jun 2014 16:41
by bmwleon
Ik rij een e39 uit 2000 en deze heeft nu +/- 280.000 op de teller staan.
Ik heb de auto gekocht in 2009 met een km stand van ongeveer 200.000.

Re: Hoeveel kilometers hebben jullie op de klok.

Posted: 23 Jul 2014 22:41
by Angelo-V
E46 320CI Cabrio uit 2004 met slechts 108K op de klok :D

Re: Hoeveel kilometers hebben jullie op de klok.

Posted: 05 Jul 2021 05:15
by cathpeta31
Jan Wachelder wrote: 10 Dec 2013 08:50 Hallo, ik rijd zelf een bmw 525 op LPG g3. Deze heeft wel pas 188 en een paar kleintjes gedraait maar rijd super fijn. KM-standen zeggen vaak niet zo heel veel. Ik werk in een universele autogarage waar we ook verkoop doen van 2ehands occasions. Wij letten meer op de staat van het interieur assurance crédit senior ( vooral stuurwiel versleten, pedalen en stoffen hoesjes en bekleding). Van buiten altijd even goed kijken hoe de auto verzorgd is, liggen er bijvoorbeeld 4 michellain banden op is er niet op bespaart en zal dus ook op onderhoud niet bespaard zijn. Liggen er nu 4 linglong ringeting banden op kan je er meestal wel van uitgaan dat er dus ook op onderhoud bespaart is (Natuurlijk niet altijd). Luister goed hoe de motor loopt en let vooral op dat als je een testrit gaat maken de auto koud is. Is de auto al op bedrijfstempratuur valt er meestal het een en ander te verbergen. 1 geluk heb je wel, dit is het perfecte weer (tempratuur) om een diesel te kopen. Als die nu goed start is compressie gloeisysteem en verstuivers meestal nog wel goed voor de komende jaartjes!
Misschien kunt u ons enkele modellen van uw gebruikte auto's laten zien.