BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Aanschaf 118i Business Line

Forum voor alle BMW 1-serie modellen van 2004 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
lalrs
Neutraal
Posts: 3
Joined: 23 Sep 2014 10:52
Type Auto: BMW 118i Business Line

Aanschaf 118i Business Line

Post by lalrs »

Goedemorgen allemaal,

laat mij me eerst voorstellen. Ik ben Robbin en wil een BMW 118i aanschaffen, om precies te zijn de Business Line editie uit 2011. Dit zal mijn eerste BMW worden en mijn tweede auto, na mijn Hyundai Excel uit 1999. Nu wordt het tijd voor een echte auto waar ik hopelijk veel jaren zorgeloos mee kan rijden (dat vind ik belangrijk).

Zijn er nog bepaalde dingen waar ik op moet letten? Volgens mijn eigen onderzoekje is het met de 118i zo dat de N43 motoren nog wel eens problemen met de bobines en injectoren hadden. Is het verstandig om na te gaan of deze vervangen zijn door de up-to-date versies? Zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten voor de aanschaf? Onderhoud is altijd gedaan bij de BMW dealer.

De proefrit beviel mij in ieder geval erg goed, wat een heerlijke wegligging!

Alvast bedankt voor het reageren en de informatie

Raymond64
1e Versnelling
Posts: 121
Joined: 06 Sep 2014 09:23
Type Auto: 525 Touring E39
Location: Zandvoort en Borculo
Age: 59

Re: Aanschaf 118i Business Line

Post by Raymond64 »

Rammel van de ketting , kijk ff pre of na facelift model, eerste willen nog wel eens wat probleempjes hebben.
Bekijk en rij er eerst eens wat dan merk je het vanzelf.
Veel plezier met de goedevaankoop :zwaai:

Topic Author
lalrs
Neutraal
Posts: 3
Joined: 23 Sep 2014 10:52
Type Auto: BMW 118i Business Line

Re: Aanschaf 118i Business Line

Post by lalrs »

Bedankt Raymond! Afgelopen dinsdag onze vierde date gehad en voor de tweede keer in haar gezeten. Dat beviel me zo goed, dat we vanaf volgende week zaterdag samen door het leven zullen gaan! Ik geef haar nu de tijd om helemaal mooi te worden, van binnen en van buiten.

Foto's volgen na volgende week zaterdag.
Post Reply

Return to “1 Series”