BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

onverklaarbare trilling/remmen tijdens rijden bmw 325i cabrio automaat

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Blackbee
Neutraal
Posts: 5
Joined: 29 Jun 2019 08:15
Type Auto: bmw 325i cabrio 2001

onverklaarbare trilling/remmen tijdens rijden bmw 325i cabrio automaat

Post by Blackbee »

goedemorgen,

zoals ik daarnet ook in mijn voorstel topic heb aangegeven , ben ik sinds kort in het bezit van een 325i cabrio ( 2001)met automaat , toen ik deze auto kocht lag hij echt ongeveer op de grond qua vering en deze heb ik dus eerst vervangen door een nieuwe set standaard vering . nu doet er sinds kort een raar fenomeen voor ….. tijdens het rijden komen er ineens trillingen door het stuur en rempedaal en valt ook even het vermogen weg ( logisch als je denkt dat de remmen aangesproken worden) dit houdt ongeveer 1 seconde aan en meteen springen er ook 2 waarschuwingslampen aan, die van de handrem en een soort van @ teken , beide in het geel. iemand enig idee wat dit kan zijn ? of waar ik aan moet gaan zoeken. de ene keer is het als ik gewoon rechtuit rij maar soms ook als ik een bocht om ga , de ene keer na 5 min en dan weer een andere keer pas na 30 min ???? heel raar allemaal

Topic Author
Blackbee
Neutraal
Posts: 5
Joined: 29 Jun 2019 08:15
Type Auto: bmw 325i cabrio 2001

Re: onverklaarbare trilling/remmen tijdens rijden bmw 325i cabrio automaat

Post by Blackbee »

giersensor vervangen en probleem is nu weg , goed bmw recycle bedrijf in amsterdam gevonden welke schappelijke prijzen hanteert

pieterfloris
Neutraal
Posts: 11
Joined: 09 Aug 2019 09:15
Type Auto: BMW 3 serie cabrio

Re: onverklaarbare trilling/remmen tijdens rijden bmw 325i cabrio automaat

Post by pieterfloris »

Goede garagist is: Bosch Car service Amsterdam ZO. De dame achter de balie daar is helemaal gek van BMW's en zij weet er ook echt veel van :)
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”