BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

LCI Achterlichten cc-id 117 fout

Forum voor alle BMW 1-serie modellen van 2004 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Fibology
Neutraal
Posts: 1
Joined: 10 Jun 2021 12:58
Type Auto: BMW E87 120i

LCI Achterlichten cc-id 117 fout

Post by Fibology »

Goedemiddag, ik ben de trotse eigenaar van een tweede hands aangeschafte 1 serie (e87) 5drs pre-facelift
Het is een business edition met de standaard uitrusting (airco, elek ramen, cruise control)

De vorige eigenaar heeft lci achterlichten (de halogeen versie) geplaatst, alleen bij het inschakelen van de achteruit versnelling geeft de check control een fout, als ik de auto op contact zet en em in zn achteruit zet gaan beide achteruitrij lichten wel branden. terwijl check control aangeeft dat er links een probleem is.
ook zijn de kabels qua pinout veranderd (zover ik kan zien netjes gesoldeerd). ik heb het lampje al vervangen.
Moet er nog meer gebeuren om deze lampen goed aan te sturen, zodat de check control stil blijft?
Heeft een van jullie eventueel nog andere suggesties?

Alvast bedankt!
Post Reply

Return to “1 Series”