BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Bmw e87 116i probleempjes

Forum voor alle BMW 1-serie modellen van 2004 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Beasty
Neutraal
Posts: 2
Joined: 10 Jun 2023 12:25
Type Auto: BMW E87 116i

Bmw e87 116i probleempjes

Post by Beasty »

Goedendag allemaal, ik heb vorige jaar een bmw e87 116i gekocht bij een garage die hem ingeruild kreeg, daarvoor is die geïmporteerd uit Duitsland, toen hij hem verkochte aan mij wou hij soms moeilijk starten bij een warme motor, koude motor start hij meteen, hij start moeilijk en duurt ongeveer 6 a 7 seconden voordat die weer start, ik zag later in het dashboard kastje dat de injectoren waren vervangen in 2021, heb het bedrijf opgebeld die de injectoren had vervangen om zeker ervan te zijn of ze wel origineel waren, en dat waren ze zei hij, ondertussen kreeg ik een melding P0171 mengsel te arm, toen een grote onderhoud gedaan alle filters vervangen en de luchtmassameter en lambdasondes en op geen lekkages, toen zijn we gaan onderzoeken via een hella gutmann mega macs 56 tablet, en gaf aan misfiring en weer p0171, n0x sensor en dat hij op 3 cilinders liep en bij het starten bokt en beweegt de auto en schommelt de toerental meter tussen 600 naar 1000 toeren, dus hebben we de n0x sensor, 4 nieuwe bobines, 4 nieuwe bougies, krukas sensor vervangen, bleek ook dat de koelvloeistof temperatuur op 481536 graden liep maar de andere meting gaf aan 76 maar we gaan ook de thermostaat vervangen, dus een hele reeds vervangen maar p0171 blijft er nog steeds in nadat we al best veel vervangen hebben waarmee het te maken kan hebben, hopelijk kan iemand mij uitleggen of vertellen wat er mis mee is.

Met vriendelijke groeten,

Mark vds
Post Reply

Return to “1 Series”