BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Onze eerste BMW

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Wim1957
Neutraal
Posts: 1
Joined: 11 Aug 2023 10:36
Type Auto: X1

Onze eerste BMW

Post by Wim1957 »

Goedemorgen BMW liefhebbers,
Zoals gebruikelijk zal ik mij ook even voorstellen.
Ik ben Wim van de Hel, 66 jaar jong en na de nodigde andere merken nog 2 x een Mini Counryman gehad en sinds half januari de eerste BMW.
Dat het na die 2 Countrymans een X1 is geworden zal niemand verbazen maar de overgang is mede veroorzaakt door mijn spierreuma waardoor het in- en uitstappen vanuit een X1 beter gaat omdat de X1 toch iets hoger is.
De X1 is donkerbruin met bruine leren bekleding en voorzien van 19" lichtmetalen velgen en heel veel opties behalve een panorama dak helaas.
Toen het besluit gevallen was om uit te kijken naar een X1 kwam ik toevallig bij Broekhuis Oost onze huidige auto tegen die welliswaar is geimpoteerd uit Zweden maar via de importeur gewoon voorzien van 2 jaar garantie en nog 2 jaar resterende service.
De Mini`s kwamen ook van deze dealer vandaan en met de manager verkoop Micha Hardiek, die eerst aan de Mini kant zat en nu aan de BMW zijde, was het goed dealen en werd alles goed geregeld.
Met de Mini`s reden we wel eens met een georganiseerde rit mee maar wij vonden de groepen eigenlijk te groot geworden.
Of er ook wel eens een rit georganiseerd wordt voor een groep X1`s weet ik niet maar we houden ons aanbevolen.
Gelukkig gaat het met de diagnose spierreuma en het bijbehorende medicijn Prednison een stuk beter en kan ik weer genieten van het autorijden.
Ik weet dat er heel veel "collega`s" hun auto opleuken maar ik ben iemand die hem zo origineel mogelijk wil houden.
Wel gaat er nog een trekhaak onder voor de fietsdrager (senioren niet !!) en de ramen laten tinten staat voor a.s. maandag op het programma.
Heel veel gezellige en veilige kilometers en misschien tot ziens
[ external image ]
Post Reply

Return to “Stel je even voor”