BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Voorstellen

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Beamergek
Neutraal
Posts: 1
Joined: 19 Dec 2023 12:14
Type Auto: BMW 330e

Voorstellen

Post by Beamergek »

Beste leden van het BMW-forum,

Met interesse voeg ik me toe aan deze gemeenschap als de nieuwe eigenaar van een BMW 330e hybrid (G20) Individual, welke ik zelf uit Duitsland importeer per 29 december 2023. Mijn naam is Murat, 52 jaar oud, woonachtig in Amsterdam. Mijn voertuig is vrijwel volledig uitgerust, behalve de lane assist.
Mijn BMW-historie begon met een prive BMW 530i in 1994, gevolgd door een 325i (24v) uit 1997 en tenslotte een BMW 320d EDE uit 2016, welke ik 4 jaar heb geleased via mijn werkgever. Na een tussenpauze met een Mercedes c220d (bj 2016) en Audi A6 1.8 TFSI (bj 2019) ben ik dus weer terug bij de BMW😊

De keuze voor een hybride is gebaseerd op mijn wens om deels elektrisch te rijden, ondanks de beperkte laadmogelijkheden die ik tot mijn beschikking heb. Zo kan ik alleen buiten stekkeren en (nog) niet in mijn appartementgarage.

In eerste instantie overwoog ik zelfs een 530e, maar kwam hier naderhand op terug. De 3-serie reed toch iets beter en sportiever door de wegligging.

Ik heb weliswaar zelf veel onderzoek verricht naar de hybride BMW, maar toch nodig ik jullie uit om ervaringen en kennis te delen over hybride BMW's.
Zo ben ik benieuwd of er specifieke aandachtspunten of “good to know” tips zijn waar ik rekening mee moet houden?

Dus hoor graag van jullie, alvast bedankt.
Post Reply

Return to “Stel je even voor”