BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Dakspoiler in kleur te koop gevraagd

Zoek je een onderdeel? vind het hier!

Moderator: Moderator Team

Forum rules
BMWForum.nl is geen marktplaats.nl, tegen het verkopen van auto's en eventueel onderdelen hebben wij geen bezwaar, mits je je even netjes voorstelt en geen spullen aanbiedt met commerciële doeleinden zonder overleg met de beheerder(s).
Om je spullen aan te bieden moet je minimaal 10 berichten hebben geplaatst, dit om te voorkomen dat mensen zich alleen maar registeren om hun spullen te verkopen.
Post Reply

Topic Author
D@NNY
3e Versnelling
Posts: 952
Joined: 24 Apr 2008 10:19
Type Auto: E-36 316i coupé 1997
Location: Den Haag
Age: 45
Contact:

Dakspoiler in kleur te koop gevraagd

Post by D@NNY »

Hallo allemaal,
Ik zoek een dak spoiler voor boven de achterruit. Daar ik niet zo erg handig ben, zoek ik het liefst een complete in de kleur ascotgrun metallic, voor een 316i E-36 coupé uit 1997.......
Tuurlijk zijn ze overal "kaal"te krijgen, maar ik heb zo'n moeilijke kleur dat ik te bang ben voor kleurverschil. Bovendien is de auto 11 jaar oud, dus ik heb het liefst een nette gebruikte.
Ik hoor wel of iemand wat heeft of weet....
Voor kleur en auto zie: http://www.autoweek.nl/myreviewautodata.php?id=17358
Last edited by D@NNY on 29 Apr 2008 12:44, edited 3 times in total.
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.

Mikey
3e Versnelling
Posts: 987
Joined: 03 Nov 2005 14:34
Location: Treebeek
Age: 38

Post by Mikey »

ben bang dat je die niet zo heel snel gaat vinden...

een goede spuiter kan hem zonder kleurverschil spuiten.

dit is lijkt mij de beste en snelste optie.

2de hands krijg je altijd wel kleur verschil, aangezien de auto andere omstandigheden heeft gehad en dus de lak ook.
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================

BMW POWER70
Neutraal
Posts: 36
Joined: 02 Jan 2008 15:54
Location: Dordrecht

myrewiew

Post by BMW POWER70 »

hallo,

hee meneer Romani, ik heb echt wel 5x uw rewiew gelezen ik vond hert echt een goede rewiew.En van dat dakspoiler zou ik eigenlijk niet doen.Ik zou liever een ''lipje'' op mijn kofferbak plaatsen.Want het is en blijft en blijft een BMW en zo is hij ook wat moderner in mijn ogen en kan hij ook mee met de huidige E60 E90 etc,etc versies Want het staat ook beter vind ik! Maar ja het is jouw auto en ook jouw smaak!

m.v.g.

A.Muldur

bimmer
4e Versnelling
Posts: 1256
Joined: 24 Jan 2005 18:16
Type Auto: 318i (E46)
Location: Brunssum
Age: 45
Contact:

Post by bimmer »

Je kunt het eens proberen op onderdelenlijn.nl maar ik geef je ook weinig kans.

Alex e36
Neutraal
Posts: 38
Joined: 07 Jan 2008 23:12
Location: Werkendam

Post by Alex e36 »

Gewoon een nieuwe kopen (dingen kosten geen drol) en laten spuiten.

Even langs met de auto om de kleur telaten bepalen, van sommige kleuren zijn zelf 6 tinten en dan praat ik over een kleur nummer, als bijvoorbeeld je auto de lichtste tint heeft en de spuiter spuit de donkerste dan heb je ook kleur verschil en in het ergste geval lijken de kleuren niet eens op elkaar.
Die verschillende kleur tinten komt al van uit de fabriek, dit is omdat BMW een kleur staal heeft die naar meerdere lak fabrieken gaat en de gene die het goedkoopst is die leverd de lak, als zeg maar de lak op is kijken ze wie er op dat moment het goedkoopst is en die leverd dan de lak.dat kleur staaltje van BMW zelf daar mag een bepaalde afwijking op zitten zo wel donkerder als lichter en zo heb je je kleur tinten.
Ben zelf autospuiter dus kan het probleem met kleuren :oops: .
Post Reply

Return to “Onderdelen Gevraagd”