BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

[E46]Facelift types

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Warlord
1e Versnelling
Posts: 181
Joined: 03 Aug 2006 23:13

[E46]Facelift types

Post by Warlord »

Hallo allemaal,

Nu ik al een tijdje op zoek ben naar een andere Bmw kom ik af en toe wel eens één tegen
die een ander type koplamp heeft zoals op onderstaande foto. Ik doel dus specifiek op die met een recht afgesneden onderkant en niet het gewone facelift type met ovale onderkant.

[ external image ]

Mij is bekend dat er 2 verschillende modellen zijn (voor 2002 en na 2002) maar zoals op de bovenstaande
foto zie ik ze niet vaak. Nu is mijn vraag of iemand weet vanaf wanneer dit type koplamp geleverd is en
of dit bijvoorbeeld alleen bij e46's is met xenon of met een of ander speciaal pakket.

Alvast bedankt voor de moeite.

sebasel
2e Versnelling
Posts: 345
Joined: 01 Jan 1970 01:00
Type Auto: e36M3 & e46 320d touring
Location: N-Holland
Age: 50
Contact:

Re: [E46]Facelift types

Post by sebasel »

sowieso alleen op de coupe's en cabrio's

Topic Author
Warlord
1e Versnelling
Posts: 181
Joined: 03 Aug 2006 23:13

Re: [E46]Facelift types

Post by Warlord »

Nu je het zegt... inderdaad, het was me niet opgevallen maar dat komt misschien ook omdat ik alleen maar op coupe's zoek. Ik heb overigens wel een vermoeden dat de laatste types dit type lamp pas hebben gekregen dus ergens vanaf bouwjaar 2004.

sebasel
2e Versnelling
Posts: 345
Joined: 01 Jan 1970 01:00
Type Auto: e36M3 & e46 320d touring
Location: N-Holland
Age: 50
Contact:

Re: [E46]Facelift types

Post by sebasel »

face lift is van of 2001 dus dan zijn ok de vershillen tussen de modellen zichtbaar

Bart78
Neutraal
Posts: 7
Joined: 10 Jan 2010 14:59
Type Auto: BMW 318ti

Re: [E46]Facelift types

Post by Bart78 »

Vanaf 2002:

2002
- NAV systems now have a widescreen 16x9 display.
- E46 Sedans and wagons receive a facelift: New headlight and taillight designs, side directional marker moved and re- shaped, new wider grille, new hood, new front bumpers for 325i and 330i without sport package.
- 330: 18" wheel option offered
- 320d: Receives new engine 148 bhp (110 kW; 150 PS)
- Xenon headlight option upgraded to Bi-xenon configuration
Post Reply

Return to “Algemeen”