BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Automatten

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Chevy89
Neutraal
Posts: 8
Joined: 10 Mar 2011 21:45
Type Auto: E39 520i sedan

Automatten

Post by Chevy89 »

hallo

ik ben van plan om andere automatten te kopen maar deze zijn volgens de website voor een e46.
ik heb zelf een e39 maar zit hier veel verschil in?
ik kan me namelijk niet voor stellen dat die matten echt niet zouden passen aangezien het model van de matten hetzelfde zijn wat betreft pedalen etc.
het gaat om deze matten die ik zou willen halen.
http://hetecoauto.nl/1475,e46(1998-2004 ... o-bmw.html

alvast bedankt

D@NNY
3e Versnelling
Posts: 952
Joined: 24 Apr 2008 10:19
Type Auto: E-36 316i coupé 1997
Location: Den Haag
Age: 45
Contact:

Re: Automatten

Post by D@NNY »

Hmm...Ik zou zelf hier kijken, http://www.matten-online.nl/ dan weet je zeker dat ze passen namelijk.
Heb ze hier zelf ook vandaan ;)
Selecteer even type en bouwjaar, dat voorkomt wellicht dat je voor teleurstellingen staat.
Passen doen matten altijd, maar of het naar je zin is, is een tweede.
Dan kan je er net zo goed vloermatten van de voordeur in gooien :lol:
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.

Topic Author
Chevy89
Neutraal
Posts: 8
Joined: 10 Mar 2011 21:45
Type Auto: E39 520i sedan

Re: Automatten

Post by Chevy89 »

ja die website had ik zelf inderdaad ook gezien.
maar het mooie aan de matten die ik dus wil hebben vind ik het BMW logo op de zijkant.
ik wil er namelijk wel graag een benaming of logo op hebben staan, vandaar de vraag of deze zouden passen en wat anders het veschil zou zijn.
maar ik denk dat ik ze dan gewoon probeer, mochten ze niet passen dan gaan ze gewoon terug.
bedankt voor de reactie.

Hookoha
Neutraal
Posts: 5
Joined: 05 May 2011 08:48
Type Auto: BMW 525 TDS

Re: Automatten

Post by Hookoha »

Ik heb zelf nog niet zo heel lang geleden een nieuwe originele zwarte vloermatten set gehaald voor mijn E39, gewoon bij de dealer, deze hebben mij geloof ik ( pin me er niet op vast ) rond de 49 euro gekost? Misschien daar ook eens vragen aangezien het prijsverschil er redelijk gering uitziet.

Topic Author
Chevy89
Neutraal
Posts: 8
Joined: 10 Mar 2011 21:45
Type Auto: E39 520i sedan

Re: Automatten

Post by Chevy89 »

ik heb ook nog even gekeken op de website van de dealer maar daar waren de vloermatten tegen de 90 euro aan.
ik heb echter contact gehad met het bedrijf van de link die ik eerder had gepost en het bleek dus dat ze deze vloermatten ook hadden voor de E39 maar dit stond alleen nog niet vermeld op de website, deze heb ik dus besteld.
ik moet zeggen dat de pasvorm prima is en de kwaliteit van de matten ook, het logo ziet er ook goed uit.
en door de rubberen onderkant blijven ze prima op hun plek, ik ben dus kortom heel blij met deze aankoop.
ik wou er namelijk graag een logo op hebben of iets kenmerkend van bmw en deze hadden ze niet bij de dealer.
Post Reply

Return to “1996 - 2003 (E39)”