Voor de 2e keer in ruim een jaar tijd zijn het stuur, dashboard, i-drive controller en navigatiescherm uit mijn 440i (2018) m-uitvoering gestolen. Vreselijk balen natuurlijk: schade, onveilig gevoel en maar afwachten hoe alles wordt gerepareerd.
Bij beide inbraken is het alarm (SCM 3, elk jaar ...
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Search found 2 matches
- 23 Feb 2026 20:00
- Forum: Algemeen
- Topic: Gestolen (al 2x): stuur, dashboard, i-drive controller en navigatiescherm
- Replies: 1
- Views: 516
- 23 Feb 2026 19:39
- Forum: Stel je even voor
- Topic: Nieuw hier - 440i 2018
- Replies: 1
- Views: 178
Nieuw hier - 440i 2018
Nu ik jaren (sinds 1999 nu de 6e: 316, 320 6 cyl, 320D, 318D, 320D, 440i) BMW rijd wordt het tijd voor lidmaatschap van dit forum.
Ik ben benieuwd naar de ervaringen en tips. En hoop zelf ook bij te kunnen dragen
Ik ben benieuwd naar de ervaringen en tips. En hoop zelf ook bij te kunnen dragen
