Hallo iedereen.
Ik heb deze bmw 525D uit 2004 sinds kort, ik hoorde tijdens de proefrit al een vaag geluid uit de ventilatie komen.
Op dat moment maakte het me allemaal niet uit want de rest van de auto is perfect, toch begin ik me er nu een beetje aan te ergeren..
Ik hoor het geluid op het moment ...
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Search found 2 matches
- 03 Apr 2014 17:19
- Forum: 2004 - 2009 (E60,E61)
- Topic: Roterend geluid achter het ventilatie schacht
- Replies: 0
- Views: 4836
- 02 Apr 2014 09:34
- Forum: Stel je even voor
- Topic: Nieuw bmw forum lid.
- Replies: 3
- Views: 3261
Nieuw bmw forum lid.
Hallo iedereen,
Ik ben Dennis en ben 21 jaar en heb mijn eerste bmw gekocht.
Ik heb sinds 2 weken een BMW 525D uit 2004 met M pakket.
De auto heeft 270.000 gelopen en rijd nog steeds als een zonnetje.
De auto is zwart van kleur met 20 inch m5 wielen en M pakket erop. (half leder)
Ik ben Dennis en ben 21 jaar en heb mijn eerste bmw gekocht.
Ik heb sinds 2 weken een BMW 525D uit 2004 met M pakket.
De auto heeft 270.000 gelopen en rijd nog steeds als een zonnetje.
De auto is zwart van kleur met 20 inch m5 wielen en M pakket erop. (half leder)
