BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Search found 1 match

by comez
04 Mar 2015 10:19
Forum: 2004 - 2009 (E60,E61)
Topic: BMW E60 Spruitstuk
Replies: 1
Views: 9767

BMW E60 Spruitstuk

Hallo Allemaal,

Ik heb recent een BMW E60 525d gekocht uit 2005
Als ik stil sta ruik ik uitlaatgassen in mijn intrieur.

Nu heb ik het e.e.a. al bekeken en lijkt het weg te komen bij het spruitstuk.
Van bovenaf is er moeilijk bij te komen omdat de luchtbak ervoor zit.

Heeft iemand hier ervaring ...

Go to advanced search