BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

project arnoldE36 : Nieuwe Update Alpina velgen.

Projecten van leden van BMWForum.nl

Moderators: Moderator Team, Service Team

Alex e36
Neutraal

Post by Alex e36 »

Hey, bedankt.

Echt een hele mooie wagen de kleur schitterd ook.
Mooie cleane style zoals het hoort, hou zelf niet van monster bumpers en dat soort spul.

Heb zelf ook de hella engel ogen maar dan wel met zwarte inleg, ben er heel erg blij mee zijn mooie en goede lampen.

MikeE36T
2e Versnelling

Post by MikeE36T »

web wrote:
arnoldE36 wrote:
web wrote:Heel erg mooi! Erg netjes die bumpers en velgen.

Alleen die koplampen vind ik niet mooi, zou ik direct weer originele op zetten. De rest is zo superstrak gedaan met originele delen, daar passen die imi koplampen niet bij.
Zijn geen imi troep lampen zijn orgineele hella`s maar ik had ze eingelijk liever met zwarte achterkant gehad maar toen ik ze kocht waren ze ook nog meer net uit .
Heeft hella deze dingen gemaakt? Heeft toch wel een beetje de imi look, en volgens mij zijn ze nooit origineel geleverd of zit ik nu helemaal verkeerd :oops: zo'n kenner ben ik ook weer niet :wink:
Niet verkeerd bedoeld hoor, maar ik vind ze zelf gewoon niet mooi. Ik ben nou eenmaal eerlijk, twintig "goh wat mooi" berichten wordt ook zo eentonig toch? ;) De rest van je wagen prachtig!
Denk dat zwarte achterkant inderdaad veel zou helpen trouwens. Verkoop je deze toch, koop je er zwarte voor terug ;)
Klopt, zijn originele Hella's. Nadeel daarvan vind ik dat die Hella's hele kleine ringen hebben, die onderaan onderbroken worden door een kapje met de opschrift Hella (waaronder de led's zitten). Ook ben ik geen fan van chrome koplampen.

Enige minpuntje aan deze auto vind ik!
[ external image ]
1999 E36 318i Turbo Touring [ external image ] Sport Edition

dB-Mike
3e Versnelling

Post by dB-Mike »

Sorry maar naar mijn weten is de originele HELLA Angeleye geen LED maar een CCFL en gaat
A: veel langer mee
B: veel lager stroomafname
C: Minder hitte afstoot
D: Meer lichtopbrengst
E: TE DUUR
There's no place like the carseat...!!!

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

gehehehe....

.E :twisted:

strakke bak alleen die lampen idd... had ut mooier gevonden als ze zwart ipv chroom waren ( zoals op mijne :P )
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================

Topic Author
arnoldE36
1e Versnelling

Post by arnoldE36 »

Ja klopt die lampen vind ik zelf de zwarte achterkant ook mooier heeft meer een oem loek en die hella`s zijn nooit standaart gelevert op een E36 zit er zelf ook al een tijdje aan te denken om ze zwart te spuiten vind de ringen namelijk wel mooi maar goed zoals ik al zei de lampen heb ik al een tijd en toen ik ze kocht waren ze net op de markt die met de zwarte achterkant zijn later gekomen en later kwamen er ook ayel aye`s met het knipperlicht er aan vast en dat vind ik persoonlijk ook niet mooi en dat lijkt ook zo imi .

Topic Author
arnoldE36
1e Versnelling

Post by arnoldE36 »

MikeE36T wrote:Hij ziet er ERG netjes uit in het echt, Arnold!

Ik wilde jouw velgen nog gaan jatten daar, maar liepen te veel pottekijkers rond... :lol:
ahhahah en stond jouw touring tegen over mij ongeveer dan ??

MikeE36T
2e Versnelling

Post by MikeE36T »

arnoldE36 wrote:
MikeE36T wrote:Hij ziet er ERG netjes uit in het echt, Arnold!

Ik wilde jouw velgen nog gaan jatten daar, maar liepen te veel pottekijkers rond... :lol:
ahhahah en stond jouw touring tegen over mij ongeveer dan ??
Ehh....JA! :lol:

[ external image ]
[ external image ]
1999 E36 318i Turbo Touring [ external image ] Sport Edition

web
2e Versnelling

Post by web »

dB-Mike wrote:Sorry maar naar mijn weten is de originele HELLA Angeleye geen LED maar een CCFL en gaat
A: veel langer mee
B: veel lager stroomafname
C: Minder hitte afstoot
D: Meer lichtopbrengst
E: TE DUUR
Verschilt per type dacht ik, waren E39 AE's niet gewoon een gloeilampje in een lichtbuisje? In ieder geval komt er gelig 'gloeilamp' licht uit. CCFL ringen zijn veel witter. Wel in nieuwere BMW's geleverd dacht ik, Hella CCFL AE's.

Losse CCFL ringen zijn niet gek duur trouwens, de complete Hella lichtunit wel ;)
E39 540i6 Touring arktissilber
Post Reply

Return to “Projecten”