BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
E36 316i compact
Moderator: Moderator Team
E36 316i compact
hallo,
Ik heet dus Reindert, kom uit de omgeving van Venlo en ben 19 jaar. Ik rij al bijna één jaar een E36 316i compact uit 1995 met een kilometerstand van nog geen 165.000. Hij bevalt nog prima, heb er nog geen motorische problemen.
Er zit is een M3 bodykitje op met M3 spiegels.
[ external image ]
[ external image ]
Ik heet dus Reindert, kom uit de omgeving van Venlo en ben 19 jaar. Ik rij al bijna één jaar een E36 316i compact uit 1995 met een kilometerstand van nog geen 165.000. Hij bevalt nog prima, heb er nog geen motorische problemen.
Er zit is een M3 bodykitje op met M3 spiegels.
[ external image ]
[ external image ]
Achterbumper is gewoon normaal E36 Compact. Een ///M bumper heeft een zwarte diffusor eronder.reindert wrote:die skirts zijn wel M3 en ik dacht de achtbumper ook maar dat weet ik niet zeker.MikeE36T wrote:Welkom.
Ik mis nog:
- Skirts
- Achterbumper
Waar zie je aan dat het om imitatie gaat, ik dacht echt dat het orginelen waren?
Skirts heb jij helemaal niet. Dit zijn gewoon in kleur meegespoten stalen dorpels. De skirts gaan normaal daar overheen.