Toevallig heb ik er vandaag nog aan gedacht om de std OEM-look te behouden.
Nadat ik die sneukijkers eraf heb gehaald ziet hij er namelijk wel weer erg goed uit
-
Zoals hij er nu bijstaat ziet alleen een liefhebber dat het een 6-cilinder is door de dubbele uitlaat en het geluid uiteraard
-
Ik ben zelf namelijk totaal geen fan van spoilers of 'getunede' auto's/ricers.
als het een beetje nettjes gebeurd en goed ben ik er zeker fan van.
maar hellaas zie je dat dit soort dingen vaak fout gebeuren of ze zetten bumpers erop maar geen geld om te spuiten het komende jaar.....
Ben net met photoshop bezig geweest om te kijken of de ideeen die ik in mijn hoofd heb er in het echt ook goed uit zien.
Ik ben er wel tevreden over 8) [ external image ]
Nette bak man!!!
-
Maar je heb volgens mij geen smoke knipperlichten maar witte
-
-
En ik weet niet wie het zei.
-
Ik vind de ouwe type nieren mooier als de nieuwe.
& ook vind ik de oudere type bumper mooier als de nieuwere....
Maarja dat ben ik
iGora wrote:Nette bak man!!!
-
Maar je heb volgens mij geen smoke knipperlichten maar witte
-
-
En ik weet niet wie het zei.
-
Ik vind de ouwe type nieren mooier als de nieuwe.
& ook vind ik de oudere type bumper mooier als de nieuwere....
Maarja dat ben ik
Volgens mij is het wel smoke. Mijn buurjongen heeft een e36 compact met witte knipperlichten en die zijn duidelijk anders.
Mikey wrote:smoke is dacht ik een stukje donkerder
zo te zien heb jij koplampen waar iets kapot aan is in de binnekant ( vandaar de kleur ) en zelfde geld voor je knipperlichten.
( ps. weet niet meer wat precies, maar was recent nog op het forum hier die opmerking / vraag dus ff nazoeken anders )
Hij heeft inderdaad smoke knipperlichten. Je zult ze afhankelijk van de leverancier best in verschillende tinten smoke kunnen krijgen. Maar wit zijn ze zeer zeker niet.
Overigens snap ik de opmerking over kapotte koplampen in relatie tot de kleur ervan niet zo....